آفتاب
امام جمعه موقت بیرجند:

برنامه‌های گسترده مذهبی عامل جلوگیری از نفوذ آسیب‌های اجتماعی است

برنامه‌های گسترده مذهبی عامل جلوگیری از نفوذ آسیب‌های اجتماعی است

امام جمعه موقت بیرجند گفت: امروز برگزاری برنامه‌های گسترده ملی و مذهبی همچون صفر، محرم، اعتکاف، رمضان و نماز جمعه موجب جلوگیری از نفوذ آسیب‌های اجتماعی به عمق استراتژی و مبانی فکر مردم شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خراسان جنوبی، حجت الاسلام محسن مشرفی در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: رعایت حق‌الناس در بحث انتخابات طبق تاکیدات مقام معظم رهبری از اهمیت زیادی برخوردار است که مسئولان امر باید به این مهم توجه داشته باشند.

وی افزود: رهبری انتظار دارند مردم فهیم و با بصیرت ایران در انتخابات هفتم اسفند ماه حضور یابند تا باعث ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب شوند.

امام جمعه موقت بیرجند تصریح کرد: اعدام شیخ نمر از علمای شیعه و برجسته عربستان، نتیجه نابخردی و جاهلت سران رژیم سعودی و هم پیمانانشان استکبار جهانی است.

مشرفی ادامه داد: همه مسلمانان و علمای اهل‌سنت و شیعه به شهادت رساندن این عالم مجاهد انقلابی و شیعه که به دنبال گرفتن حق مظلومان بود را محکوم کردند.

وی تاکید کرد: در این دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با ائمه جمعه، رهبر فرزانه انقلاب از پایگاه‌های نماز جمعه به عنوان قرارگاه ایمان، تقوا و بصیرت نام بردند و آنها را از افتخارات و دستاوردهای نظام دانستند.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به 21 دیماه سالروز ترور احمدی روشن دانشمند هسته‌ای ایران بهدست منافقان یادآور شد: این جوان بسیجی، دانشمندی بود که به عنوان یک نقطه اعتماد و کمکی به اقتدار نظام نقش خود را به خوبی ایفا کرد و در سال‌های جوانی توسط منافقان به فیض شهادت رسید.

مشرفی با اشاره به وجود آسیب‌های اجتماعی در جامعه، گفت: امروز آسیب‌های اجتماعی در جامعه تبدیل به یک دغدغه عمومی شده بطوری که افراد آگاه و متدین نسبت به آن ابراز نگرانی می‌کنند.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی بعد از شکست نظامی به جنگ نرم روی آوردند و متاسفانه امروز بذرهایی که دشمن در این زمینه پاشیده به ثمر نشسته و خود را در قالب آسیب‌های اجتماعی در جامعه ما نشان داده که باید چاره اندیشی شود.

مشرفی تصریح کرد: امروز دشمن با ایجاد شبهات دینی، اعتقادی، سیاسی و نظامی در جامعه ما درصدد تضعیف اقتدار نظام جمهوری اسلامی است لذا باید با روشنگری و بصیرت با این توطئه‌ها مقابله کنیم.

به گزارش ایسنا، نمازگزاران بیرجند بین دو نماز جمعه و عصر با سر دادن شعارهای« مرگ بر آل سعود، مرگ بر آمریکا»، « شیخ نمر شهید راه دین شد، خون به دل تمام مسلمین شد» شهادت شیخ نمر عالم مجاهد شیعه عربستان را بدست حکام آل سعود محکوم کردند.

انتهای پیام

کد N1097013

وبگردی