آفتاب

یک خبر خوب برای هواداران سریال «بازی تاج و تخت»/ تاریخ پخش سری جدید اعلام شد

یک خبر خوب برای هواداران سریال «بازی تاج و تخت»/ تاریخ پخش سری جدید اعلام شد

شبکه‌ی اچ‌بی‌او تاریخ نمایش نخستین قسمت از فصل ششم سریال «بازی تاج و تخت» را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش فصل ششم سریال «بازی تاج و تخت» از 24 آوریل (پنجم اردیبهشت) آغاز خواهد شد. در حالی‌که اطلاعات درباره‌ داستان سریال در فصل ششم بسیار اندک است اما با دیدن آخرین تیزری که سال گذشته از فصل ششم «بازی تاج و تخت» منتشر شد، می‌توان حدس زد که ماجرای سرنوشت جان اسنو که از قسمت پایانی فصل پنجم در هاله‌ای از ابهام فرو رفته یکی از موضوعات مهم این فصل است.

در فصل جدید شاهد بازگشت کاراکتر بران استارک با بازی ایزاک همپستد رایت خواهیم بود که از فصل چهارم به بعد دیگر در «بازی تاج و تخت» دیده نشده است. علاوه بر این بازیگران تازه‌ای مانند مکس فون‌سیدو در نقش کاراکتر کلاغ سه‌چشم  و فردی استورما در نقش کاراکتر دیکون تارلی به سریال اضافه خواهند شد.

ایان مک‌شین بازیگر بریتانیایی «جان ویک» در فصل ششم «بازی تاج و تخت» در یک اپیزود بازی خواهد کرد. او درباره شخصیت خود در سریال این توضیح را ارائه کرده است : «من مسئول بازگرداندن کسی هستم که گمان می‌کنید او را دوباره نخواهید دید.»

تا اینجای کار تاریخ آغاز پخش تمام فصل‌های سریال پرطرفدار «بازی تاج و تخت» زمانی بین انتهای ماه مارس تا اواسط ماه آوریل بوده است. البته این زمانبندی از اهمیتی استراتژیک برای شبکه‌ی اچ‌بی‌او برخوردار است، زیرا نمایش اپیزودهای سریال‌های تلویزیونی باید تا پیش از 24 ژوئن به پایان برسد تا شرایط حضور در رقابت برای جوایز امی را به دست آورند.

قسمت پایانی فصل پنجم سریال «بازی تاج و تخت» 14 ژوئن سال گذشته درست یک روز پیش از آغاز رای‌گیری برای نامزدهای جوایز امی پخش شد، و این سریال در نهایت در جایزه امی جایزه بهترین سریال درام را از آن خود کرد.

افزون بر این آمار رکورد بالاترین تماشاگر سریال «بازی تاج و تخت» نیز به نام این قسمت از سریال ثبت شد که در حدود 8.11 میلیون نفر تماشاگر داشت. فصل پنجم «بازی تاج و تخت» آمار بالاترین دانلود غیرقانونی یک سریال تلویزیونی در سال 2015 را نیز به نام خود ثبت کرده است.

منبع : ورایتی / 7 ژانویه

۵۸241

 

 

کد N1096725

وبگردی