آفتاب

بازدید رییس اجرایی دولت افغانستان از یک بیمارستان

بازدید رییس اجرایی دولت افغانستان از یک بیمارستان

رئیس اجرایی دولت افغانستان که برای دیدار با مقامات کشورمان به ایران سفر کرده است، امروز از یکی از بیمارستان‌های چشم پزشکی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عبدالله عبدالله که در رشته چشم‌ پزشکی تحصیل کرده، این مجموعه را یک مرکز درمانی با کیفیت بسیار بالا و مثال‌زدنی دانست و گفت: مایه افتخار است که در همسایگی کشور ما، چنین مرکزی با امکانات عالی وجود دارد و در حال خدمت‌رسانی به بیماران است.

وی ضمن بازدید از کلینیک‌های فوق‌تخصصی، بخش‌های بستری، اتاق‌های عمل و مرکز تحقیقات این بیمارستان، امکانات و روش‌های تشخیصی و درمانی آن را در سطح مراکز معتبر چشم پزشکی اروپا نظیر لندن توصیف کرد و افزود: انتظار وجود چنین مرکزی را در ایران نداشتم؛ اینجا چیزی از مراکز معتبر جهان به ویژه اروپا و آمریکا کم ندارد و قطعا در منطقه منحصربه‌فرد است.

رییس اجرایی دولت افغانستان در پایان از چگونگی ارائه خدمات چشم پزشکی به نقاط محروم که در قالب بنیادهای خیریه انجام می‌گیرد، قرار گرفت و تصریح کرد: کاری که برای مناطق محروم و دور افتاده انجام می‌شود بسیار اثرگذار و قابل تقدیر است و می‌تواند به عنوان یک الگو در مناطق دیگر گسترش یابد.

انتهای پیام

کد N1095352

وبگردی