آفتاب
سالم زهران در گفتگو با مهر مطرح کرد؛

عملیات شبعا مقدمه عملیات اصلی/اطلاع صهیونیست‌ها از قدرت حزب‌الله

عملیات شبعا مقدمه عملیات اصلی/اطلاع صهیونیست‌ها از قدرت حزب‌الله

«سالم زهران» تحلیلگر سیاسی لبنانی با اشاره به آماده‌باش ارتش رژیم صهیونیستی در مرز لبنان گفت: تل‌آویو با وجود اتخاذ تدابیر گسترده بازهم نتوانست از عملیات حزب‌الله لبنان در شبعا جلوگیری کند.

«سالم زهران» تحلیلگر سیاسی لبنانی و مدیر مرکز امور رسانه‌ای این کشور در گفتگو با خبرگزاری مهر، با اشاره به عملیات اخیر حزب الله لبنان در مزارع اشغالی شبعا گفت: دشمن اسرائیلی با وجود استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های رصد و شناسایی بازهم نتوانست، رد رزمندگان مقاومت را بزند و از عملیات آنها جلوگیری کند.

وی همچنین اظهار داشت: رزمندگان مقاومت اسلامی موفق شدند از تمامی سامانه‌های دفاعی و فنی صهیونیست‌ها عبور کرده و چنین عملیات مهمی را انجام دهند.

این تحلیلگر سیاسی لبنانی همچنین با بیان اینکه عملیات حزب الله لبنان پس از عملیات پاکسازی دقیق دشمن صورت گرفت، اظهار داشت: در عملیاتی که انجام شد دو خودروی حامل نظامیان صهیونیستی از نوع «هامر» هدف قرار گرفته و یک افسر عالی رتبه ارتش رژیم صهیونیستی که در یکی از خودروها حضور داشت، به شدت زخمی شد و در این دستاوردها هیچ شکی نیست.

زهران در ادامه با اشاره به خودداری صهیونیست ها از اعلام آمار دقیق تلفات سربازان این رژیم در عملیات های مختلف اعلام کرد: صهیونیست ها همواره همینگونه اقدام می کنند، اجازه می دهند مدتی سپری شود و سپس از کشته شدن برخی عناصر خود خبر می دهند.

وی همچنین اظهار داشت: آنچه که حزب الله لبنان در مزارع اشغالی شبعا انجام داد، پاسخ به ترور شهید «سمیر القنطار» نبود، بلکه بخشی از تسویه حساب حزب الله با دشمن صهیونیست بود؛ تسویه حسابی که پس از این هم ادامه خواهد داشت.

این تحلیلگر لبنان در ادامه افزود: عملیاتی که انجام شد تنها مقدمه عملیات اصلی بود و بدون شک از دست دشمن صهیونیستی هم کاری بیش از شلیک چند خمپاره به جنوب لبنان برنخواهد آمد.

وی در پایان سخنان خود نیز تصریح کرد: دشمن صهیونیستی به خوبی می داند که مقاومت اسلامی در لبنان توان نظامی خود را تقویت کرده است و به همین دلیل تل آویو مجبور است در هرگونه معادلات سیاسی به آمادگی کامل حزب الله لبنان توجه ویژه داشته باشد.

کد N1095272

وبگردی