آفتاب

حمید روحانی: آمریکا در حال رایزنی برای رأی آوردن سازشکاران است/ دولت در برابر تحقیر دشمن، کرنش کرد!

حمید روحانی: آمریکا در حال رایزنی برای رأی آوردن سازشکاران است/ دولت در برابر تحقیر دشمن، کرنش کرد!

ایسنا نوشت: موسس و رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی گفت: وزیر امور خارجه پس از اینکه عربستان قطع رابطه خود با ایران را اعلام می‌کند به جان کری تلفن می‌زند و کسب تکلیف می‌کند و کری در جواب می‌گوید مماشات کنید.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحمید روحانی در مراسم یادبود شهادت آیت‌الله نمر که در مصلای کرج برگزار شد، گفت: برخی از حاکمان در منطقه از سوی استعمار مأموریت یافته‌اند که حافظ منافع رژیم اسراییل باشند؛ رژیم منحوس آل‌سعود یکی از کشورهایی است که در منطقه برای حفاظت از منافع رژیم صهیونیست تلاش می‌کند.

روحانی با تاکید بر اینکه یکی از مأموریت‌های عربستان مخدوش کردن چهره اسلام در جهان است، گفت: در کشور عربستان زنان حق رانندگی ندارند آن‌ها به خاطر تعصب دست به چنین کاری نمی‌زنند؛ چراکه مهر بی‌غیرتی بر پیشانی‌دارند هدف آنها از این کار بدنام کردن اسلام است.

اهم سخنان وي از اين قرار است:

**آل سعود عليه نظام ما دست به هر توطئه‌ای زد؛ مزدوران و کومله ها را در کردستان ایران علیه حکومت تحریک می‌کرد؛ در جنگ تحمیلی تجهیزات نظامی و لجستیکی به عراق ارسال می‌کرد و حتی عربستان در زمان جنگ برای چرخیدن چرخ‌های اقتصاد عراق نفت این کشور را می فروخت.

**بزرگترین جرم اسد عدم ‌حمایت وی از رژیم صهیونیستی است.اسد قبول نکرد که حافظ منافع اسراییل در منطقه باشد و به جبهه مقاومت پیوست. پیدایش گروه‌های تکفیری النصره، القاعده و داعش که جز خونریزی کاری ندارند حاصل تلاش عربستان و استکبار است آن‌ها می‌خواهند با حمایت از گروه‌های خون‌آشام تکفیری چهره اسلام را در جهان خراب کنند.

** انتشار فیلم‌های آدم کشی گروه داعش فقط برای ترویج خشونتی است که آنها با بی‌رحمی به اسلام نسبتش می‌دهند.

**آل سعود از رژیم اسراییل خطرناک‌تر است به طوری که در حادثه حج امسال ۴۰۰ زائر ایرانی به همراه هزاران زائر دیگر کشورهای اسلامی فقط به دلیل سردادن شعار مرگ بر آمریکا مظلومانه به شهادت رسیدند. آل سعود با همراهی آمریکا بمب بر سر مردم بی‌دفاع یمن می‌ریزد کودکان وزنان و مردم بی‌دفاع را به خاک و خون می‌کشد.

**یکی از سران عرب معتقد است باید اسرائیلی هایی که در کاخ‌های آل سعود پنهان‌شده‌اند نابود شوند تا مسلمانان در منطقه نفس راحتی بکشند.

**اگر نتوانیم سرزمین وحی را از دست رژیم منحوس آل سعود نجات دهیم چگونه می‌توانیم امیدوار باشیم فلسطین آزاد شود؟ باید بدانیم اسرائیل فلسطین را اشغال نکرده است که سرگرم بازی با شن‌های داغ شود بلکه آنها به دنبال نفت کشورهای نفت‌خیز هستند. یهودی‌ها تاجر پیشه هستند بوی نفت کشورهای منطقه به مشامشان رسیده است به همین دلیل جمله «از نیل تا فرات» را مطرح کرده‌اند می خواهند به نفت میان‌ رود نیل تا فرات دست پیدا کنند.

**اگر فلسطین مقاومت نمی‌کرد باید با اسراییل در مرزهای کشور ایران می‌جنگیدیم.

**خط و راه امام به‌درستی به کار گرفته نمی‌شود؛ افراد سازش‌کار، جاه طلب و قدرت دوست سعی بر زیر سؤال بردن خط امام دارند. دو سال است که برخی از آقایان ندا سر می‌دهند که کشور منزوی ‌شده کشورهای دنیا ما را ترک کرده اند و باید با جهان تعامل کنیم؛ باید به این آقایان گفت تعامل به قیمت تحقیر را مردم ایران اسلامی نمی پسندند.

**{با انتقاد از رفتار دولت در مقابل آمریکا} استکبار و در رأس آن آمریکا به ما توهین کرد و برخی از آقایان در جواب فقط لبخند زدند توسط دشمن تحقیر شدیم آقایان در مقابل کرنش کردند. برخی از آقایان در این دو سال کاری کردند که ملت تحقیر شد.

** برجام نافرجام به سود مردم ایران نخواهد بود. رهبر معظم انقلاب اسلامی همیشه اعلام کرده‌اند که به آمریکا اعتمادی نیست، ایشان دشمن‌شناس است و می‌داند که استکبار راضی نیست آب خوش از گلوی ملت ایران پایین برود. دولت در خصوص برجام مردم را نامحرم شمرده است ولی در جریانی که ملت در آن نقشی ندارند مشخص است که نفعی هم نخواهند داشت در برجام کوچک‌ترین مسئله‌ای به نفع مردم نبوده است.

**اولتیماتوم مقام معظم رهبری به آل سعود باعث شد که جنازه حجاج در فاجعه منا به کشور بازگردانده شود این در حالی است که درخواست دیدار رییس‌جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان با پادشاه عربستان و وزیر امور خارجه عربستان رد می‌شود.

**کسانی که راه امام راحل را فراموش کنند ذلیل می‌شوند. آمریکا در حال رایزنی برای رأی آوردن سازشکاران است ولی کور خوانده؛ چراکه ملت ایران بیدار و آگاه است و اجازه چنین کاری را به شیطان بزرگ و متحدانش نمی دهد. در انتخابات وظیفه سنگینی به عهده تک‌تک ما است باید به کسانی رأی دهیم که ادامه ‌دهنده راه امام هستند با فتنه کاری ندارند و در مقابل فتنه سکوت نمی‌کنند.

**شورای نگهبان اعلام کرده است که برخی از ثبت نام کنندگان مشروب‌خوار و قمارباز هستند برخی به‌ عمد دست به چنین شلوغ‌ بازی می‌زند که نفوذی ها وارد انتخابات شوند.نباید اجازه دهیم در انتخابات سازشکاران به اسم تعامل با دنیا سرنوشت کشور، آرمانهای امام، و ولایت را نادیده بگیرند و به فکر جاه طلبی خود باشند.

2727

 

 

کد N1095002

وبگردی