آفتاب

رئیس سازمان دارالقرآن‌ درگذشت حمیدرضا عباسی را تسلیت گفت

رئیس سازمان دارالقرآن‌ درگذشت حمیدرضا عباسی را تسلیت گفت

در پی درگذشت حمیدرضا عباسی قاری ممتاز و با اخلاق کشورمان، رئیس سازمان دارالقرآن‌الکریم پیام تسلیتی صادر کرد.

در پی درگذشت حمیدرضا عباسی قاری ممتاز و با اخلاق کشورمان، رئیس سازمان دارالقرآن‌الکریم پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن پیام تسلیت مهدی قره‌شیخلو به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعونَ

خبر پرکشیدن حمیدرضا عباسی، یکی دیگر از بلبلان خوش الحان بوستان قرآن کریم، موجب تأثر و تألم فراوان اینجانب گردید.

هنوز تلاوت‌های زیبای این قاری ممتاز، در دوره اخیر مسابقات کشوری قرآن کریم در استان کرمانشاه و لحظاتی را که به گفت‌وگو با اینجانب و سایر دوستانش می‌گذراند در خاطر همه ما تازه است و شاید بدین سبب باشد که شنیدن خبر فقدان این دوست عزیز برایمان باورپذیر نیست؛ همانگونه که عروج مظلومانه آیت‌الله مؤیدی قمی و ‌آقایان محسن حاجی‌حسنی، حسن دانش، فؤاد مشعلی، سعید سعیدی‌زاده، امین باوی و استاد ابوالفضل علامی برایمان سخت گران و مصیبت‌بار بود.

اما در مقابل تقدیر الهی چه می‌توان گفت جز اینکه «لاَّ أَمْلِکُ لِنَفْسِی ضَرًّا وَ لاَ نَفْعًا إِلاَّ مَا شَاء اللّهُ لِکُلِّ أُمَّةٍ أَجَلٌ إِذَا جَاء أَجَلُهُمْ فَلاَ یَسْتَأْخِرُونَ سَاعَةً وَ لاَ یَسْتَقْدِمُونَ» و در تمام این وقایع مصیبت‌بار چه می‌توان کرد جز صبر.

مرحوم عباسی که در راه گسترش فعالیت قرآنی از خانه خود خارج شده بود و در راه بازگشت، بر اثر سانحه رانندگی به سوی معبودش پر کشید، مانند قاریان درگذشته در سرزمین منا «مهاجر الی الله» و ان‌شاءالله در نزد پروردگار رحیم، مأجور است.

اما جان باختن ناگهانی هشت چهره مؤمن، خدوم و غالبا جوان کشور عزیزمان ایران، در سال 1394 و در مسیر گسترش فرهنگ قرآنی، برای سایر فعالان این عرصه راهبردی و آحاد مردم عزیز، این پیام را دارد که در راه ترویج و آموختن قرآن کریم باید تا پای جان در صحنه حاضر بود و قدر آنات زندگی را دانست.

اینجانب درگذشت جناب آقای حمیدرضا عباسی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی که به حق، پدری مهربان برای همه فعالان قرآنی کشور هستند و همچنین خاندان محترم عباسی و عموم مردم تسلیت گفته و ضمن درخواست علو درجات برای آن عزیز سفر کرده، برای همه دوستداران ایشان به خصوص خانواده‌های معزا، اجر و صبر از درگاه باری تعالی مسئلت دارم.»

کد N1094575

وبگردی