آفتاب

اولین نشست کمیته علمی دومین همایش مهدویت برگزار شد

اولین نشست کمیته علمی دومین همایش مهدویت برگزار شد

نشست کمیته علمی دومین همایش سراسری فرهنگی - هنری مهدویت شامل بخش دانشجویی دوازدهمین دوره همایش بین‌المللی دکترین مهدویت، با حضور اعضای صاحب نظر جهاددانشگاهی، اعضای کمیته علمی همایش دکترین مهدویت و مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان تهران برگزار شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این نشست، پیشنهادات و راهکارهای مختلف جهت برگزاری هرچه بهتر برگزار شدن همایش از سوی اعضای کمیته علمی مطرح شد.

همچنین با توجه به محوریت برگزاری همایش که شامل پیشگویی‌های آخرالزمان از دیدگاه ادیان ایراهیمی است، موضوعات بخش دانشجویی نسبت به موضوعات از قبل تعیین شده در همایش دکترین مهدویت مورد بررسی قرار گرفت.

در این راستا علاوه بر موضوعات فوق، موارد جدید مرتبط با فعالیت‌های دانشجویان در سه محور پیشگویی‌های آخرالزمان از دیدگاه اسلام، پیشگویی‌های آخرالزمان در یهودیت و مسیحیت و تطبیق پیشگویی‌ها با وقایع امروزی به تصویب اعضای کمیته علمی رسید و نیز از پوستر همایش رونمایی به عمل آمد.

بر اساس این گزارش هدف از برگزاری بخش دانشجویی دوازدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت که از سوی جهاددانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران و با همکاری دبیرخانه دوازدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت برگزار می‌شود گسترش فرهنگ مهدوی از طریق ایجاد پیوند قلبی جوانان با امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، ایجاد بستر جهت ارتباط، تعامل و انتقال تجربه‌های دانشجویان مختلف فعال در حوزه مهدویت و رشد نگاه هنری، ادبی، علمی و فکری دانشجویان در حوزه مهدویت است که در دو بخش مقاله نویسی و آثار ادبی و هنری در 31 اردیبهشت و 1 خردادماه سال آتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

کد N1093959

وبگردی