آفتاب
ابراهیمیان اعلام کرد؛

۷۴ درصد داوطلبان خبرگان در آزمون کتبی امروز شرکت کردند

۷۴ درصد داوطلبان خبرگان در آزمون کتبی امروز شرکت کردند

سخنگوی شورای نگهبان، از شرکت ۷۴ درصد داوطلبان دعوت شده به مرحله آزمون کتبی انتخابات خبرگان، در آزمون کتبی امروز خبر داد و گفت: ادامه راه برای کسانیکه شرکت نکرده‌اند، ممکن نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، نجات‌الله ابراهیمیان در گفتگو با خبر ساعت ۱۴ شبکه اول سیما، با اشاره به برگزاری آزمون کتبی داوطلبان انتخابات خبرگان رهبری، گفت: بر اساس اطلاعیه قبلی، آزمون رأس ساعت ۸ صبح امروز در قم آغاز شد و ساعت ۸:۳۰ برگه‌های آزمون توزیع شد.

وی با بیان اینکه هنوز عده‌ای در حال گذراندن آزمون هستند، تصریح کرد: از ۵۳۷ داوطلبی که برای شرکت در آزمون کتبی دعوت شده بودند، ۴۰۰ نفر یعنی حدود ۷۴ درصد داوطلبان در جلسه آزمون حضور داشته‌اند.

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، اوراق امتحانی تصحیح شده و نتایج به شخص شرکت‌کنندگانی که موفق شده‌اند، اعلام شود تا برای مصاحبه نهایی آماده شوند.

ابراهیمیان همچنین درباره وضعیت داوطلبانی که در این مرحله از احراز صلاحیت‌ها (آزمون کتبی) شرکت نکرده‌اند، گفت: با توجه به اینکه صرفاً یک مرحله آزمون کتبی در نظر گرفته شده است، بنابراین کسانی که نیامدند، از فرصت استفاده نکرده‌اند و ابزار لازم برای احراز صلاحیت علمی خود را در اختیار شورای نگهبان قرار نداده‌اند.

وی تاکید کرد: بنابراین ادامه راه برای این داوطلبان ممکن نیست.

کد N1093730

وبگردی