آفتاب

قائم مقام ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان در تهران:در پایتخت حداقل 17نماینده مجلس،اصلاح طلب خواهند بود

قائم مقام ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان در تهران:در پایتخت حداقل 17نماینده مجلس،اصلاح طلب خواهند بود

محمودمیرلوحی قائم مقام ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان در تهران به روزنامه اعتمادگفت: من شخصا از کل کشور یک برآورد و پیش‌بینی داشته‌ام. تصورم این است که ٦٠ درصد مجلس در اختیار اصلاح‌طلبان و حامیان دولت، ٣٠ درصد اصولگرایان عاقل، ٥ درصد نامزدهای مستقل و ٥ درصد هم در اختیار جریان موسوم به پایداری قرار خواهد گرفت.

تهران هم به عنوان كلانشهر و پايتخت تقريبا از همين فرمول تبعيت مي‌كند. با اين تفاوت كه اقبال شهروندان تهراني به اصلاح‌طلبان بيش از ساير گروه‌هاست بنابراين پيش‌بيني مي‌كنيم بين ١٧ تا ٢٠ نفر از ليست اصلاح‌طلبان به راحتي وارد مجلس شوند و تلاش ما بر اين متمركز مي‌شود كه بقيه افراد ليست را هم با توجه به اقداماتي كه انجام خواهيم داد به مردم معرفي كنيم تا ان‌شاء‌الله بيشترين تعداد از ليست اصلاح‌طلبان تهران وارد مجلس شوند.

در انتخابات شوراها شرايط اصلا خوب نبود ولي نيمي از شورا را با كمترين امكانات و ياري گرفتن به دست آورديم. امروز هم با ارزيابي‌اي كه داشته‌ايم و موفقيت‌هايي كه دولت داشته است و كارهايي كه دلواپسان انجام داده‌اند و در برابر برخي كارهاي مثبت مثل برجام ايستادند و از خودسري‌ها حمايت مي‌كنند پيش‌بيني مي‌كنيم مردم به اصلاحات اقبال بيشتري نشان دهند.
[span]17302

کد N1092873

وبگردی