آفتاب
مهدی رحمتی:

با چشم بسته و توپ تنیس تمرین می‌کنم/ از تماشاگران پرسپولیس ممنونم

با چشم بسته و توپ تنیس تمرین می‌کنم/ از تماشاگران پرسپولیس ممنونم

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: بعضی از تمریناتم با چشم‌های بسته و توپ تنیس است تا تمرکز بیشتری داشته باشم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رحمتی که میهمان حضور این هفته برنامه نود بود، درباره مسائل مختلفی صحبت کرد:

*مصدومیت من پارگی عضله فوقانی چهار سر ران است. دکتر نوروزی اعلام کرد که حدود یک ماه باید از میادین دور باشم.

* شاید اگر دو بازی گذشته را با استقلال بازی می کردم، ممکن بود مصدومیتم سه چهار ماه طول بکشد.

* زمانی که استقلال در ابتدای فصل بسته می شد خیلی ها می گفتند این تیم نهایتا برای کسب سهمیه بجنگد ولی با کادر فنی و بازیکنان جدید و بازیکنان گذشته، یک تیم همدل و همصدا را تشکیل دادیم که همه با هم هماهنگ هستند. این همدلی باعث شده که امسال نتایج خوبی بگیریم.

* هر وقت استقلال و پرسپولیس در کورس بوده اند، لیگ کیفیت بیشتری داشته است و تماشاگران بیشتری به استادیوم ها آمده اند.

* امسال سعی کردم با کمک دوستانم حواشی را کنار بگذارم و تمرکزم روی تمرین و بازی کردن باشد. فکر کنم من سالهای بهتر از این فصل را هم داشته ام. امسال به حاشیه کاری ندارم و سعی می کنیم با سایر بازیکنان هواداران را خوشحال کنیم.

* به جز تمرینات تیم، خودم هم اختصاصی تمرین می کنم. هر روز ساعت ۷ یا ۸ صبح با فرهاد چیذری اختصاصی تمرین می کنم. بعد از آن هم در خدمت حسین ترابپور هستم. جا دارد از آقای بابازاده هم تشکر کنم که با وجود اینکه خارج از ایران است، مطالبی که نیاز دارم گوشزد می کند.

* بعضی از تمرین های من با چشم بسته است یعنی چشمانم را می بندم و مربیان توپ را به سمت دروازه می زنند. وقتی توپ نزدیک می شود با صدای مربی چشمانم را باز می کنم و باید آنرا در فاصله نزدیک بگیرم. من حتی با توپ تنیس هم تمرین می کنم. ثمره این تمرینات این شده که سرم بالاست و باعث خوشحالی طرفداران استقلال شده ایم.

*  یکی از بدترین خبرهایی که در دوران ورزشی ام شنیدم، فوت هادی نوروزی بود. هادی یکی از دوستان نزدیکم بود. او از همه نظر نمونه بود. بعد از فوت هادی، وفاقی بین طرفداران استقلال و پرسپولیس ایجاد شد و شما دیدید که تماشاگران در روز دربی به هم فحاشی نکردند و هادی هم تشویق شد.

* تا الان کاری را برای ریا نکرده ام. هر کاری کرده ام برای دلم بوده است. اگر هم بازوبندی با نام هادی می بندم به خاطر دلم است. باید از هواداران پرسپولیس هم تشکر کنم که در صفحات مجازی از من تشکر می کنند.

 

ادامه دارد...

کد N1092769

وبگردی