آفتاب
آل‌هاشم:

دستان ناپاک آل‌سعود سال‌هاست که آلوده به خون مردم منطقه است

دستان ناپاک آل‌سعود سال‌هاست که آلوده به خون مردم منطقه است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اعدام ناگهانی آیت الله شیخ نمر باقر النمر، شوک بزرگی به جامعه اسلامی به خصوص شیعیان جهان بود هرچند دستان ناپاک خاندان آل سعود سال‌هاست که آلوده به خون مردم منطقه شده است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم در جمع کارکنان و دانشجویان مرکز آموزش 07 شهید ترابی کازرون در استان فارس با اشاره به شباهت‌ها و نزدیکی حوادث اخیر عربستان و حمله ارتش نیجریه به شیعیان این کشور و هتک حرمت شیخ ابراهیم الزکزاکی تصریح کرد: به نظر می‌رسد که مجموعه این رخدادها بر آمده از یک نقطه بوده و مدیریت می‌شود. آیت‌الله شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه یک مجاهد مبارز و از مریدان امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه)است که توانست ملیونها نفر را در نیجریه به دین اسلام دعوت کند.

وی در ادامه با بیان اینکه نیمی از جمعیت 170 میلیونی کشور نیجریه را مسلمان تشکیل می هند افزود: در سال‌های اخیر به دلیل افزایش گرایش روز افزون به اسلام، صهیونیست‌ها و وهابیت، چنگال خبیثانه خود را به سمت مردم این کشور و به خصوص مسلمانان نیجریه نشانه رفته‌اند و در طول سال‌های اخیر در پی ایجاد اختلاف میان مسلمانان این کشور برآمده‌اند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بخش دیگری از اظهارات خود به حماسه نهم دی ماه و روز تجدید بیعت ملت با ولایت اشاره و خاطرنشان کرد: حماسه مردمی نهم دی، روز پیروزی ملت قهرمان ایران اسلامی در برابر فتنه‌گران داخلی و خارجی بود.

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در تقویم ایران اسلامی روزهای حماسی و تاریخی زیادی به ثبت رسیده ‌است، افزود: یکی از مهم‌ترین و به یاد ماندگارترین این روزها، حماسه نهم دی است، چرا که با تجدید بیعت ملت و رهبری توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خنثی شد.

حجت الاسلام آل‌هاشم در ادامه تحلیل و تبیین ابعاد مختلف فتنه 88 را در مناسبت‌های گوناگون امری لازم و ضروری دانست و تصریح کرد: همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب نیز بارها تأکید فرموده اند، فراموش کردن فتنه 88 و حماسه‌ عظیم نهم دی، هزینه‌های زیادی را به ملت و نظام تحمیل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه حضور پرشکوه ملت ایران اسلامی و مشارکت بیش از 40 میلیون نفر در انتخابات ریاست جمهوری می‌توانست علاوه بر استحکام داخلی منجر به گسترش دامنه نفوذ جمهوری اسلامی در عرصه جهانی شود، گفت: متاسفانه تعدادی وابسته داخل کشور و یک عده دیگر در اثر بی‌بصیرتی ناخودآگاه وارد این جریان شدند و مشکلات فراوانی را برای نظام و ملت بوجود آوردند.

حجت الاسلام آل‌هاشم با ابراز تاسف از این موضوع که در جریان این اقدام براندازانه یک عده آگاهانه و عده‌ای دیگر در اثر بی‌بصیرتی با دشمن همکاری کردند، خاطرنشان کرد: فتنه 88 از حیث ماهیت، شیوه و ابزار، آثار و پیامدها در بین توطئه‌های مختلف علیه کشورمان بی‌سابقه بوده‌ است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه به تشریح اقدامات ضد ارزشی فتنه گران در سال 88 پرداخت و هجمه به ارزش‌های دینی و باز کردن فضای حمله به ارزش‌های دینی و ملی، حرکات شنیع در عاشورای 88، اهانت به امام حسین (ع) و آتش زدن مسجد را از جمله این اقدمات برشمرد.

وی در پایان زیر سوال بردن نهادهای قانونی نظام از جمله شورای نگهبان، ساختارشکنی، القاء یأس و تردیدهای ذهنی نسبت به آرمان‌ها، به چالش کشیدن قانون اساسی و تخطی از خط امام امت (ره) از دیگر اقدامات ضد ارزشی فتنه گران در سال 88 عنوان و سپس با اشاره به پیامدهای این فتنه، گفت: افزایش فشارها و تشدید تحریم‌های اقتصادی، زیاد شدن مطالبات دشمنان در پرونده هسته‌ای و ارتقای امید دشمنان برای براندازی نظام اسلامی از جمله این تبعات در فتنه سال 88 بود.

انتهای پیام

کد N1092477

وبگردی