آفتاب
معاون ستاد اقامه نماز:

اجرای برنامه‌های اجلاس سراسری نماز شتاب گیرد

اجرای برنامه‌های اجلاس سراسری نماز شتاب گیرد

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به اینکه تنها 17 روز تا برگزاری بیست‌وچهارمین اجلاس سراسری نماز باقی‌ مانده است، گفت: سرعت انجام این برنامه‌ها پایین بوده و باید با سرعت و شتاب بیشتری اقدام شود.

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به اینکه تنها 17 روز تا برگزاری بیست‌وچهارمین اجلاس سراسری نماز باقی‌ مانده است، گفت: سرعت انجام این برنامه‌ها پایین بوده و باید با سرعت و شتاب بیشتری اقدام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قزوین، دومین نشست هماهنگی مسئولان و اعضای کمیته‌های بیست‌وچهارمین اجلاس سراسری نماز، با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار برای هماهنگی برنامه‌های مسئولان و اعضای کمیته‌های بیست‌و چهارمین اجلاس سراسری نماز در سالن اجتماعات استانداری برپا شد، که اعضای این کمیته‌ها برنامه‌های خود را عنوان کردند.

منصور سرگزی، معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به اینکه تنها 17 روز تا برگزاری بیست‌وچهارمین اجلاس سراسری نماز باقی‌ مانده است، برنامه‌ها و فعالیت‌های انجام شده را خوب و موثر خواند و تصریح کرد: سرعت انجام این برنامه‌ها پایین بوده و باید با سرعت و شتاب بیشتری اقدام شود، این در حالی است که تنها 14 روز تا برپایی نمایشگاه اجلاس زمان وجود دارد.

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور، با اشاره به انتظارات خود از مسئولان و اعضای کمیته‌ها توضیح داد: فرآورده‌ها و محتوای علمی و تبلیغی، هر چه سریع‌تر به مخاطبان ارائه شود، فعالیت تبلیغات محیطی و شهری از پایان هفته‌ی جاری آغاز شود و همچنین نمایشگاه به همراه اهداف برگزاری به عموم مردم ارائه شود.

سرگزی با بیان اینکه این اجلاس باید بدون اسراف برگزار شود، تاکید کرد: برخی هزینه‌ها اجتناب ناپذیر هستند، به همین سبب از مسئولان می‌خواهم تا تن‌خواه لازم را در اختیار کمیته‌ها قرار دهند.

سالار قاسمی، مدیرکل اداره‌ آموزش و پرورش استان قزوین نیز از برگزاری جلسات مستمر با ساختار و شرح وظایف مشخص در این اداره خبر داد و گفت: اجرای طرح‌های جهادی، برپایی جشن تکلیف 4000 دانش‌آموز، اجرای پیش اجلاس دانش‌آموزی، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و همچنین تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی، از جمله اقدامات این اداره‌ی کل است.

قاسمی با اشاره به برگزاری پیش اجلاس نماز، خاطرنشان کرد: این پیش اجلاس با حضور اولیاء، دانش‌آموزان، ائمه جماعات روحانی و غیر روحانی برگزار خواهد شد.

مدیرکل اداره‌ آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: به هیچ عنوان در همایش پیش اجلاس نماز، دنبال سخنرانی‌های کلیشه‌ای نیستیم، بلکه این همایش با هدف شکوفایی ایده‌ها و تجربیات برتر شکل گرفته است.

مرتضی هواسی، قائم مقام سازمان صدا و سیمای مرکز قزوین، با اشاره به اینکه صداو سیما عضو ثابت تمام کمیته‌های بیست‌وچهارمین اجلاس سراسری نماز است، از برنامه‌های انجام شده توسط این سازمان خبر داد و اظهار کرد: اکثر برنامه‌های کمیته‌های این اجلاس در مرحله‌ تئوری باقی‌مانده و وارد مرحله عملیاتی نشده است.

قائم مقام سازمان صدا و سیمای مرکز قزوین، با بیان اینکه بسیاری از فعالیت‌ها مکتوب نیز شده است، افزود: باید شوکی به مسئولان وارد شود و با شتاب و سرعت بیشتری به انجام فعالیت‌ها بپردازند. چراکه زمان زیادی تا برگزاری این اجلاس باقی‌ نمانده است.

هواسی با اشاره به رسالت مهمی که بر دوش رسانه است، تصریح کرد: این اداره از قید و بند جلسات معمول خارج شده و فعالیت‌های خود را با سرعت بالاتری به مرحله عملیاتی رسانده است.

وی با بیان برنامه‌های انجام شده توسط این اداره اضافه کرد: 2 هزار و 695 دقیقه برنامه به صورت مکتوب در کمیته‌ی فرهنگی پیش‌بینی شده است که هزار و 440 دقیقه از آن شامل برنامه‌های جذاب رادیویی، هزار و 50 دقیقه برنامه‌های خبری و 205 دقیقه برنامه‌های متنوع و کارشناسی شده‌ی تلویزیونی است که از هفته آینده رسماً آغاز می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه برنامه‌های صدا و سیمای مرکز قزوین از 3 روز پیش آغاز شده است، تصریح کرد: برپایی گفت‌وگوی خبری با حضور مسئولان، پخش کنفرانس‌های خبری با حضور اعضای کمیته‌ها در شبکه‌ استانی و ارائه‌ مباحث کارشناسی شده در برنامه‌های کودک و برنامه‌ خانوادگی شب‌های مینودری، از جمله اقداماتی است که این اداره در دستور کار خود دارد.

انتهای پیام

کد N1092395

وبگردی