آفتاب

آغاز فعالیت انتخاباتی جبهه مردمی جهادگران ایران اسلامی

آغاز فعالیت انتخاباتی جبهه مردمی جهادگران ایران اسلامی

دبیرکل جبهه مردمی جهادگران ایران اسلامی، گفت: این جبهه در پارادایم فرهنگ جهادی و با شعار ولایت‌پذیری، اخلاق اسلامی و حرکت جهادی فعالیت خود را برای انتخابات پیش‌رو آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، وهاب عزیزی صبح امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: این جبهه متعلق به فرزندان نظام است که به فرهنگ جهادی اعتقاد دارند و از کسانی که قانون اساسی، رهبر انقلاب، ‌وحدت و مردم را قبول دارند در انتخابات پیش رو حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه این جبهه وابستگی جناحی ندارد، اظهار کرد: ما جهادگر هستیم و فرهنگ جهادگری مکتبی است که خودش جریان‌ساز است و زیرمجموعه هیچ جریانی قرار نمی‌گیرد برای ما اصلاح‌طلب و اصولگرا تفاوتی ندارد.

عزیزی در ادامه با بیان اینکه تمام مشکلات کشور ناشی از دور شدن از فرهنگ جهاد است، افزود: تب روزافزون پرونده‌های اختلاس و تبانی یکی از نشانه‌های عفونتی است که تهاجم فرهنگی بر پیکره انقلاب تحمیل کرده است و تنها راه درمان آن همان نسخه‌ای است که امام (ره) تجویز کرده‌اند یعنی نهادینه کردن فرهنگ جهاد و ایثار.

دبیرکل جبهه مردمی جهادگران ایران اسلامی در پایان با بیان اینکه این جبهه فعالیت خود را از سال 82 آغار کرده است، گفت: ما لیست اولیه‌ای برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی آماده کرده‌ایم و در روزهای آینده این لیست را تکمیل می‌کنیم. ما از تمام کسانی که به فرهنگ جهادی اعتقاد دارند در این انتخابات حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام

کد N1091900

وبگردی