آفتاب
با هدف تقویت جبهه مقاومت؛

پويش مردمی«نامه‌ای به مدافعین حرم» راه اندازی شد

پويش مردمی«نامه‌ای به مدافعین حرم» راه اندازی شد

به همت خود جوش جوانان مومن انقلابی، پويش مردمی نامه به رزمندگان مدافع حرم راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، از جمله كارهاي ارزنده رسانه اي در دوران ۸ سال دفاع مقدس نامه نگاري آحاد مردم از دانش آموز، دانشجویان، كارمند و زنان خانه‌دار به رزمندگان بود كه موجب سرور و شادماني آنان درخط مقدم مي شد.

براساس اين سنّت ۸ ساله، جمعي از جوانان مومن انقلابي برآن شدند تا در حركتي خودجوش پويش مردمي نامه به مدافعين حرم و جوانان عراق و سوريه راه اندازي كنند.

به گفته مسئولان طرح، هدف اين پويش فضاسازي ارزش ها در جامعه و تقويت روحيه رزمندگان دلاور در جبهه مقاومت است كه بي هيچ چشم داشتي، زندگي و حيات راحت و حتي همسر و فرزند خويش را به خدا سپرده و هزاران كيلومتر دور از وطن براي دفاع از امت اسلامي قيام کرده اند.

«نامه اي به رزمندگان» ويژه كليه اقشار و آحاد جامعه است كه مي توانند چند كلامي را درقالب يك برگ خطاب به مدافعين حرم نگاشته و به دبيرخانه اين پويش بفرستند تا نامه ها از مراجع ذيربط به دست رزمندگان مقاومت ارسال شود.

جبهه جهادي منتظران خورشيد كه باني اين طرح مردمي است رايانامه هاي (ايميل) [email protected] و [email protected] يا نمابر   (۰۲۱) ۴۳۸۵۰۱۷۸ و شماره ۰۹۱۹۰۲۷۴۷۵۷ را براي ارسال در تلگرام اعلام کرده است.

گفتني است چهره هايي نظير حاج محسن طاهري، عليرضا قزوه،  حامد زماني و... و. نامه خود را تحويل دبيرخانه پويش داده اند كه به زودي منتشر مي شود.

 

کد N1091884

وبگردی