آفتاب

پاسخ دهدشتی به ادعاهای مرتضوی: آقای مرتضوی النجات فی‌الصدق/ به‌ آخر خط رسیده‌اید

پاسخ دهدشتی به ادعاهای مرتضوی: آقای مرتضوی النجات فی‌الصدق/ به‌ آخر خط رسیده‌اید

شرق نوشت:سیدحسین دهدشتی، از اعضای ارشد کمیته تحقیق‌وتفحص مجلس از تأمین اجتماعی، در پاسخ به ادعای اخیر مرتضوی، مبنی ‌بر اینکه سخنان محجوب و دهدشتی «دروغ» بوده،گفت: مردم دروغ‌گو‌ها را خیلی‌خوب می‌شناسند.

یک روز بعد از انتشار نامه سعید مرتضوی که در آن اتهاماتی همچون دروغ‌گویی و نشر اکاذیب را به برخی اعضای کمیته تحقیق‌وتفحص از تأمین اجتماعی نسبت داده و خود را از تخلفات احرازشده در گزارش تحقیق‌وتفحص مبرا دانسته بود، یکی از اعضای این کمیته، به سخنان مرتضوی پاسخ داد.

دهدشتی گفت: این‌گونه فرافکنی و فرار روبه‌جلو از قدیم شیوه آقای مرتضوی بوده و این‌روزها که به آخر خط رسیده است، تعجبی ندارد که به هر مستمسکی دست بیندازد». دهدشتی همچنین در ادامه افزود: «به ایشان توصیه می‌کنم حال که از مشاغل دولتی و قضاوت منفصل شده‌اند، این ایام را مغتنم شمرده و نسبت به جبران مافات عملکرد ناصواب گذشته خویش به توبه و استغفار و زیارت- البته به قصد قربت و بدون جنجال رسانه‌ای - بپردازد و از دنبال‌کردن توهمات ذهنی خود و سناریو‌پردازی دست بردارد، راه صداقت را پیش بگیرد که النجات فی‌الصدق».
نماینده مردم آبادان در مجلس همچنین درباره بخشی از ادعاهای مرتضوی مبنی ‌بر نادرست‌بودن اسناد تحقیق‌وتفحص هم گفت: «گزارش تحقیق‌وتفحص بیش از دو سال قبل به قوه‌ قضائیه ارجاع شده، بهتر است مرتضوی اگر پاسخی دارد در دادگاه ارائه کند».
دهدشتی در پاسخ به این سؤال که آیا در مقابل تهمت‌های مرتضوی قصد شکایت از او را دارد یا خیر، گفت: «مرتضوی به دنبال غبارآلودکردن فضای سیاسی و رسانه‌ای جامعه و دادگاه است. من در زمین او بازی نمی‌کنم. اگر روزی بازی را شروع کنم، این مرتضوی است که باید در زمین من بدود».

29214

کد N1091584

وبگردی