آفتاب

بروجردی سال نو میلادی را به همتای اروپایی خود تبریک گفت

بروجردی سال نو میلادی را به همتای اروپایی خود تبریک گفت

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پیامی به رئیس کمیته روابط خارجی پارلمان اروپا فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح و آغاز سال جدید میلادی را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، در پیام علاءالدین بروجردی آمده است:

«آقای المار بروک

رئیس محترم کمیته روابط خارجی پارلمان اروپایی

عالیجناب؛

خرسندم فرا رسیدن سالروز میلاد پر برکت پیامبر بزرگ الهی حضرت عیسی مسیح علیه السلام و آغاز سال جدید میلادی را به جناب عالی و همکاران محترم‌تان در پارلمان اروپایی صمیمانه تبریک و تهنیت گویم.

بی‌تردید جهان آکنده از خشونت، افراط گرایی و بیدادگری امروز بیش از گذشته به آموزه‌ها و معارف پیامبران بزرگ الهی مبنی بر تقویت همدلی و برادری میان انسان‌ها و رفع تبعیض و نابرابری‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نیاز دارد و تنها با تکیه بر دستاوردهای ادیان بزرگ الهی جامعه بشری می‌تواند به سعادت و نیک بختی دست یابد.

عالیجناب؛

شرایط بشدت متحول کنونی در عرصه روابط بین المللی و مشکلات و مخاطرات انبوه و پیچیده فراروی جامعه بین المللی از جمله افراط گرایی و تروریسم همکاری و گفت‌وگوی نزدیک و مستمر میان کشورها را ضروری ساخته است. با اعتقاد راسخ به نقش بسیار موثر گفت‌وگوهای پارلمانی در حل مشکلات جامعه انسانی امید است سال آتی میلادی شاهد توسعه و گسترش همکاری های نزدیک و دوستانه فی مابین مجلس شورای اسلامی و پارلمان اروپایی باشیم.

اینجانب معتقدم گفت‌وگوی مستمر و همه جانبه مجلس شورای اسلامی و پارلمان اروپایی می‌تواند فضای جدیدی فراروی همکاری های میان تهران و کشورهای اروپایی بگشاید.

علاءالدین بروجردی- رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی.»

انتهای پیام

کد N1091063

وبگردی