آفتاب
احمد پناهیان در تجمع میدان فلسطین:

رفتارهای آل‌سعود به دلیل مخالفت با بیداری اسلامی است

رفتارهای آل‌سعود به دلیل مخالفت با بیداری اسلامی است

مسئول نوجوانان هیات رزمندگان اسلام گفت: رفتارهای رژیم آل‌سعود به دلیل مخالفت این رژیم با بیداری اسلامی است و پس از این جریان، هر روز شاهد جنایت‌های بیشتری علیه جریان بیداری اسلامی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمد پناهیان مسئول نوجوانان عاشورایی هیات رزمندگان اسلام عصر امروز در تجمع دانشجویان و مردم تهران در اعتراض به اعدام شیخ نمر توسط آل‌‌سعود که در میدان فلسطین تهران برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: حرکت هوشمندانه و بصیر شما امت حزب‌الله به ویژه خانواده شهدا و بسیجیان قانونمدار، نمود پژواک حرکت‌های شهید آیت‌الله شیخ نمر و زکزاکی است.

وی افزود: عربستان سعودی از شدت حقارت و ذلت، فاجعه عظیم منا را آفرید و هفت هزار و ۴۰۰ قربانی از حجاج بیت‌الله حرام گرفت.

پناهیان با بیان اینکه برخی از مسئولان ما با موضع صدر گفتند این حاصل بی‌تدبیری بود؛ در حالی که ما از دستگاه دیپلماسی و دولت می‌خواهیم ادبیات اسلامی در شأن ملت اسلامی و رهبر انقلاب داشته باشیم.

مسئول نوجوانان عاشورایی هیات رزمندگان اسلام تصریح کرد: آقای روحانی در پیام خود این حرکت را غیراسلامی و انسانی اعلام کرد؛ در حالی که خود ایشان مبلغ هستند و بعید می‌دانم درک نکرده باشند این حرکت تنها غیرانسانی و اسلامی باشد، بلکه جنایتی هولناک بود.

پناهیان ادامه داد: فاجعه منا و اعزام شیخ نمر به دستور سرویس‌های جاسوسی آمریکا و اسرائیل از سوی عربستان انجام شده است.

وی رفتارهای رژیم آل‌سعود را ناشی از مخالفت با حرکت بیداری اسلامی عنوان کرد و افزود: پس از بیداری اسلامی، ما هر روزه شاهد جنایت‌های این رژیم علیه حرکات اسلامی هستیم.

مسئول نوجوانان عاشورایی هیات رزمندگان اسلام با بیان اینکه درست است که ملت ما اهل تعامل، گفتگو و آرامش است، تصریح کرد: اما این به معنای تعامل و گفتگو با استکبار نیست.

پناهیان، خطاب به کارگزاران نظام و دستگاه دیپلماسی گفت: شما حق ندارید در رفتار، منش، ایده و فکر خود طوری عمل کنید که تائیدکننده ضدیت با استکبار نباشد. ضدیت با نظام سلطه در رفتار شما باید به روشنی نمایان باشد.

وی افزود: اگر امت اسلامی مشت محکمی بر دهان آل‌سعود در پی کشتار هفت هزار نفر در فاجعه منا زده بود، امروز این رژیم جرأت نمی‌کرد شیخ نمر و ۴۶ نفر دیگر را اعدام کند.

مسئول نوجوانان عاشورایی هیات رزمندگان اسلام در پایان خاطرنشان کرد: امروز باید به سیاست‌بازان عالم اسلام هشدار بدهیم که درست است شما تاکنون غفلت کرده‌اید اما وقت آن است که بیدار شوید.

کد N1091016

وبگردی