آفتاب

درخشش کودکان ایرانی در مسابقه نقاشی هند

درخشش کودکان ایرانی در مسابقه نقاشی هند

کودکان و نوجوانان نقاش ایرانی با کسب چهار نشان طلا و 13 دیپلم افتخار از مسابقه‌ی بین‌المللی نقاشی «یانگ اینویز» کشور هندوستان، بار دیگر خوش درخشیدند.

به گزارش ایسنا، این مسابقه با موضوع آزاد برگزار شد و آثار هنرمندان کودک و نوجوان ایرانی از میان سه‌هزار و 842 اثر نقاشی از 13 کشور جهان موفق به دریافت نشان طلا و دیپلم افتخار شد.

از میان آثار برگزیده این مسابقه‌ی بین‌المللی، 9 اثر حاصل هنرمندی کودکان و نوجوانان عضو مراکز فرهنگی‌ - هنری کانون پرورش فکری شامل دو نشان طلا و هفت دیپلم افتخار، هفت اثر شامل دو نشان طلا و پنج دیپلم افتخار، نتیجه هنرنمایی هنرآموزان آموزشگاه هنرهای تجسمی «خانه خورشید» و یک اثر آزاد است.

در این میان، مهدی اربابی 12 ساله از مرکز کانون چابهار استان سیستان و بلوچستان و رضا ماهرویی 11 ساله از مرکز کانون ازنا در لرستان و هانا کرمی 13 ساله و پریا منصفی 9 ساله اعضای آن آموزشگاه کرمانشاه موفق به کسب نشان طلا شدند.

بر همین اساس کیارش بابایی 7 ساله از مرکز 10 کانون کرمانشاه و ملیکا شفیعی 12 ساله از مرکز 35 کانون تهران نیز موفق به دریافت جایزه‌ی ویژه‌ای با عنوان دیپلم افتخار هیئت داوری شدند.

همچنین فاطمه مولایی 12 ساله از مرکز زاهدان در سیستان و بلوچستان، حدیث نوری 9 ساله، مسعود امینی ‌10 ساله و نازنین کاشف 8 ساله به ترتیب از علویجه، مبارکه و مرکز شماره 2 کانون اصفهان و شهرزاد امین‌زاده 7 ساله از مرکز قائن در استان خراسان‌ جنوبی موفق به دریافت دیپلم افتخار این رویداد بین‌المللی شدند.

در عین حال، آبتین نوری 8 ساله، سحر نقشی 10 ساله، کیانا سالک 4 ساله، علی کاملی 14 ساله، پارمیدا فرجی 14 ساله نیز پنج عضو نقاش آموزشگاه هنری کرمانشاه نیز دیپلم افتخار این مسابقه‌ی بین‌المللی را دریافت کردند.

همچنین ملیکا ربیعی نوجوان 16 ساله تهرانی و عضو پیشین کارگاه‌های هنری کانون نیز که به‌صورت انفرادی در این مسابقه شرکت کرده بود، توانست دیپلم افتخار این دوره از مسابقه را از آن خود کند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این دوره از مسابقه‌ی بین‌المللی نقاشی با ارسال 43 اثر شرکت کرده بود که برگزارکنندگان این رویداد را بر آن داشت تا با اهدای یک دیپلم افتخار به‌خاطر مشارکت فعال و تشویق کودکان از این مجموعه قدردانی کنند.

انتهای پیام

کد N1090983

وبگردی