آفتاب
ولایتی در جمع خبرنگاران:

مردم یمن بر سعودی‌های ظالم پیروز خواهند شد

مردم یمن بر سعودی‌های ظالم پیروز خواهند شد

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی با بیان اینکه ملت ایران از انقلابیون یمن حمایت می کنند گفت: در نهایت مردم یمن بر سعودی های ظالم پیروز خواهند شد و امروز آثار شکست سعودی ها هویدا است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر ولایتی در حاشیه دیدار با هیاتی از علمای یمن در جمع خبرنگاران با اشاره به ملاقات خود با هیئت علمای یمن اظهارکرد: در این ملاقات، هیئت علمای یمنی از حمایت های جمهوری اسلامی از مردم یمن تشکر کردند و خواستار ادامه این کمک ها بودند. ملت ایران از انقلابیون یمن حمایت می کنند و در نهایت مردم یمن بر سعودی های ظالم پیروز خواهند شد. امروز آثار شکست سعودی ها هویدا است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بین دستگیری شیخ زکزاکی و اعدام شیخ نمر چه ارتباطی وجود دارد، گفت: پشت پرده این اتفاقات، سعودی ها هستند. هم در مجروحیت شیخ زکزاکی و هم در اعدام شیخ نمر. جمهوری اسلامی با قوت و شدت این اقدامات را محکوم می کند و اطمینان دارد که خون شهید آیت الله نمر دامن سعودی ها را خواهد گرفت.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اعدام شیخ نمر باعث این خواهد شد که مردم عربستان به برکت این شهید مبارز به پا خواسته و حکومت سعودی را سر جای خود بنشانند.

کد N1090944

وبگردی