آفتاب

بیانیه دفتر تحکیم وحدت در پی اعدام شیخ النمر

بیانیه دفتر تحکیم وحدت در پی اعدام شیخ النمر

دفتر تحکیم وحدت با صدور بیانیه ای اعدام شیخ النمر را محکوم کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن این بیانیه به شرح زیر است:

به شهادت رسیدن شیخ باقر النمر، رهبر بزرگ و آزادی خواه شیعیان عربستان به دست رژیم سفاک سعودی، بدون شک آغازی‌ست بر پایان رژیم خونخوار، فاسد و دست نشانده سعودی. شهید النمر در طول عمر پر برکت خویش صدای خود را بلند نکرد جز برای سردادن فریاد دادخواهی که "لا یحب الله الجهر بالسوء من القول الا من ظلم : خداوند بانگ برداشتن به بدگویی را دوست ندارد مگر از کسی بر او ستم رفته است" و اینک نیز عهد خود با خداوند برای مبارزه با ظلم، فساد، آدم کشی و خفقان را با خون خویش ادا کرد.

امروز جنود شیطان، شیعیان را در نیجریه به گلوله می بندند و شیخ زکزاکی و زن و فرزاندانش را زخمی و شهید می کنند و با دست بسته و علی وار بازداشتشان کرده و به اسارت می برند، شحاته را در مصر تکه تکه می کنند، سر از بدن خانواده شیعه در افغانستان جدا می سازند، شیعیان نمازگزار در پاکستان را با عوامل انتحاری به شهادت می رسانند، با بمب و موشک یمن را به خاک و خون می کشند، بحرین را زندان شیعیان می سازند و قطیف را مقتل شیخ النمر. اما باید بدانند که شیعه هر روز خود را عاشورا و کره ی خاکی را کربلای خود می داند و حاشا که در مواقع شدت و سختی، فریادی جز "هیهات من الذله " سر دهد. باید بدانند شهادت برای شیعه، دریست از در های بهشت و حاشا که با خونریزی بتوانند شیعیان، این کوه های مقاومت و ایثار را از طی مسیر حق بازدارند که "ان کان مکرهم لتزول منه الجبال : مکر و نیرنگشان نمی تواند کوه هارا از جای برکند". باید بدانند با قتل و کشتار فرزندان فکری خمینی کبیر، تنها به شمار آنها در قطیف و نیجریه و یمن اضافه می شود "ولو کره المشرکون". و باید بدانند هرچه فریاد الهی و ربی من لی غیرک شیعه را بلندترسازند، قیام قائم آل محمد را نزدیکتر می کنند.

دفتر تحکیم وحدت با عرض تبریک و تسلیت شهادت عالم بزرگ و مجاهد کبیر آیت الله نمر باقر النمر به ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و سایر مراجع عظام تقلید و شیعیان و آزادگان جهان، ضمن اینکه عموم امت حزب الله ایران را به برپایی تجمع دعوت می نماید؛ تاکید می‌کند که با هرگونه اقدام خشونت آمیز و خارج از چهارچوب قانون که عموما توسط عده ای مغرض ویا ناآگاه صورت می گیرد به شدت مخالف بوده از این گونه اقدامات تبری می جوید.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

انتهای پیام

کد N1090658

وبگردی