آفتاب

پیام سازمان دارالقرآن‌ الکریم در پی شهادت شیخ نمر

پیام سازمان دارالقرآن‌ الکریم در پی شهادت شیخ نمر

سازمان دارالقرآن الکریم در پی شهادت آیت‌الله نمر باقرالنمر و تعدادی دیگر از شیعیان عربستان به دست مزدوران سعودی، با صدور پیامی خواستار اقدام جهان اسلام برای نابودی آل سعود شد.

به گزارش گروه دریافت خبرخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این پیام به شرح زیر است:

«وَ مَن یَقْتُلْ مُؤْمِنًا مُّتَعَمِّدًا فَجَزَآؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا فِیهَا وَ غَضِبَ اللّهُ عَلَیْهِ وَ لَعَنَهُ وَ أَعَدَّ لَهُ عَذَابًا عَظِیمًا/ نساء 93

رژیم جانی و خونریز آل سعود در حالی که هنوز لکه ننگ کشتن هزاران زائر بی گناه خانه خدا در سرزمین منا را بر چهره نکبت‌بارش دارد، با قتل متعمدانه شماری دیگر از مظلومان که مبارز نستوه آیت‌الله نمر باقر النمر(رحمةالله علیه) در رأس آنها قرار داشت، قدمی بزرگ و مؤثر به سوی نابودی برداشت تا ان‌شاءالله مصداقی باشد برای وعده پیامبر مکرم اسلام که فرمود: «المُلکُ یَبقی مَعَ الکُفر و لا یَبقی مَعَ الظُلم».

خاندان آل سعود به عنوان پرچمدار اسلام آمریکایی و انگلیسی، به دستور اربابان صهیونیستش، تحجر، افراطی‌گری، خشونت، تفرقه‌انگیزی و ایجاد بدعت در دین آخرین فرستاده خداوند را سرلوحه اقدامات خود قرار داده و متأسفانه هزینه سرکوب ملت ستمدیده عربستان و همچنین قتل و کشتار مسلمانان مظلوم یمن، بحرین، عراق و سوریه را با تسلط بر بخش عظیمی از سرمایه‌های مادی جهان اسلام تأمین می‌کند.

اقدام بی‌شرمانه آل‌سعود به سرکوب و کشتار در داخل عربستان، حمایت مادی و سیاسی از جریان تکفیر، مراودات مخفیانه با اسرائیل غاصب و اجرای نقشه‌های شوم آمریکای مستکبر برای به زانو درآوردن امت اسلامی، باید مسلمانان و تمامی آزادیخواهان جهان را به این نتیجه رسانده باشد که آرامش و برادری در امت اسلامی میسر نخواهد بود مگر با حذف و نابودی خاندان خائن و دین فروش سعودی.

مجاهدان مکتب قرآن و اهل‌بیت(ع) که اکنون در جبهه‌های سوریه، عراق، یمن، نیجریه، فلسطین و بحرین در حال خاموش کردن آتش فتنه‌ای هستند که هیزم آن را دلارهای نفتی آل سعود تأمین می‌کند؛ بی‌تردید در این اندیشه‌اند که در آینده‌ای نزدیک، سقوط حکومت‌های خائن به اسلام، قرآن و پیامبر اعظم(ص) را رقم بزنند؛ ان‌شاءالله.

دور نیست آن روزی که آل سعود به سرنوشت دیگر پادشاهان ظالم تاریخ بشری دچار شوند تا پس از ساقط شدن به شرط آنکه از آتش خشم مردم ستمدیده برهند، همچون زباله‌ای بی مصرف توسط اربابان فریبکار صهیونیستشان به گوشه‌ای پرتاب شوند و حتی از ورودشان به کشورهای غربی جلوگیری شود.

سازمان دارالقرآن‌الکریم جمهوری اسلامی ایران ضمن اعلام انزجار و نفرت از سفاکان آل‌سعود اعلام می‌دارد که تا آخرین لحظه، حامی مجاهدان راه حق در برچیدن بساط فتنه‌گران ظالم در صفوف متحد امت اسلامی خواهد بود و این پیام را به مردم ستمدیده عربستان می‌دهد که " إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ." »

انتهای پیام

کد N1090569

وبگردی