آفتاب

کشته شدن 40 فرد مسلح در حملات نیروی هوایی ارتش مصر در سیناء

کشته شدن 40 فرد مسلح در حملات نیروی هوایی ارتش مصر در سیناء

در حملات جنگنده‌های ارتش مصر به مواضع افراد تندرو در روستای المقاطعه در سینای شمالی 40 فرد مسلح کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، نیروهای مسلح مصر مواضع افراد تندرو را در روستای المقاطعه در جنوب الشیخ زوید قرار دادند که ظرف ساعات گذشته شاهد زنجیره حملات هوایی هلیکوپتر‌های آپاچی بوده است و همچنین عملیات نظامی بر روی زمین نیز علیه افراد مسلح صورت گرفت.

شاهدان عینی اعلام کردند که این حملات تجمع بزرگی از گروه‌های مسلح را هدف قرار داد و به کشته شدن 40 فرد مسلح و زخمی شدن 15 تن دیگر انجامید.

پرواز جنگنده‌های مصری بر فراز تعدادی از روستاهای دو شهر الشیخ زوید و رفح برای تحت تعقیب قرار دادن تعدادی از نیروهای مسلح که با موتور سیکلت‌ها در حال فرار بودند، ادامه یافت.

در همین حال، نیروهای ارتش و پلیس مصر به حملات امنیتی گسترده خود در مناطق جنوب العریش و الشیخ زوید و مرکز سیناء برای پاکسازی سیناء از نیروهای تندرو و مسلح ادامه دادند.

منابع امنیتی اعلام کردند که این حمله با مشارکت نیروهای زمینی با حمایت ده‌ها تن از افسران و سربازان نیروهای ویژه و نیروهای مبارزه با تروریسم و با پوشش هوایی جنگنده‌ها صورت گرفت.

منابع امنیتی افزودند که این حملات به کشته و زخمی شدن تعدادی از تندروها و آتش گرفتن و کشف و ضبط خودروها و موتور سیکلت‌هایشان انجامید که نیروهای مسلح از آنها برای حملات علیه نیروهای امنیتی استفاده می‌کنند.

انتهای پیام

کد N1090449

وبگردی