آفتاب
مدیر حوزه علمیه اصفهان:

پایه‌های رژیم نابخرد سعودی به‌ زودی خواهد شکست

پایه‌های رژیم نابخرد سعودی به‌ زودی خواهد شکست

مدیر حوزه علمیه اصفهان در پیامی ضمن محکوم کردن شهادت شیخ نمر به تبعات این اقدام جنایتکارانه آل سعود پرداخت.

مدیر حوزه علمیه اصفهان در پیامی ضمن محکوم کردن شهادت شیخ نمر به تبعات این اقدام جنایتکارانه آل سعود پرداخت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، متن پیام آیت‌الله حسین مظاهری بدین شرح است:

«بسم الله الرّحمن الرّحیم

انّا لله و انّا الیه راجعون

خبر اسفناک شهادت روحانی مجاهد و عالم مدافع حریم رسول خدا و اهل بیت عصمت و طهارت «صلوات الله علیهم اجمعین» جناب شهید شیخ نمر باقر النّمر «رحمت‌الله‌علیه» و بعضی از شیعیان انقلابی و آزادهٔ حجاز توسط رژیم سفّاک آل سعود موجب تأثّر فراوان گردید.

این جنایت بزرگ در شرایطی انجام می‌شود که از طرفی هنوز داغ جانسوز فاجعهٔ سرزمین مقدس منا در قلب عالم اسلام تازه است و از سوی دیگر دست ناپاک این رژیم وهابی و تکفیری به خون ده‌ها هزار مسلمان بی‌گناه در یمن و نیز در سوریه و عراق آلوده است. و به‌راستی کارنامهٔ سیاه این حکومت خودکامه در جهان اسلام مایهٔ ننگ و نفرت روزافزون گردیده است.

بی‌شک این خون‌های به‌ناحق ریخته و سایر خیانت‌های آنان به قرآن و عترت و اسلام و مسلمین، پایه‌های این رژیم نابخرد را به‌زودی خواهد شکست و آنان در آتش فتنه‌های بزرگی که در جهان اسلام به پا کرده‌اند، گرفتار خواهند آمد: «وَمَأْوَاهُمُ النَّارُ وَبِئْسَ مَثْوَی الظَّالِمِینَ»

علوّ درجات این عالم شهید سعید و همهٔ شهدای اسلام و صبر و اجر خاندان آنان و نجات همهٔ مسلمانان و مظلومان جهان از سلطهٔ اجانب و مستکبران را از خداوند قهّار متعال مسألت می‌کنم.»

انتهای پیام

کد N1090232

وبگردی