آفتاب

برنامه‌های هفته قرآن و عترت در ایلام

برنامه‌های هفته قرآن و عترت در ایلام

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: هفته قرآن و عترت فرصت بسیار مغتنمی در راستای ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآن استان از یک ‌طرف و شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان ایلام در زمینه فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام علی‌ محمدنیاکان در نشست هم‌اندیشی برگزاری هفته قرآن و عترت در دانشگاه ایلام با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های این دانشگاه در راستای برگزاری باشکوه این هفته اظهار کرد: هفته قرآن و عترت ایلام از ٥ تا ١١ بهمن سال جاری در مرکز این استان به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

وی افزود: هفته قرآن و عترت فرصت بسیار مغتنمی در راستای ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآن استان از یک ‌طرف و شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان ایلام در زمینه فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با اشاره به تأثیرگذاری قشر دانشجو در جامعه، اضافه کرد: جشنواره بخش مکتوب و پایان‌نامه‌های قرآنی در این هفته نیز برگزار می‌شود که نیازمند همکاری، تعامل و حضور اساتید دانشگاه و دانشجویان دانشگاه‌های استان در راستای ارتقای سطح برنامه‌های این هفته است.

محمدنیاکان در پایان با تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه قرآن کریم در دانشگاه ایلام، خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود که برخی از فعالیت‌ها و برنامه‌های هفته قرآن و عترت در محیط دانشگاهی برگزار شود و در این زمینه نیازمند مساعدت و همراهی مجموعه دانشگاه ایلام هستیم.

انتهای پیام

کد N1090164

وبگردی