آفتاب
بدرالدین حسون در واکنش به اعدام شیخ نمر:

برخی حکام عرب به نمایندگی از آمریکا و رژیم صهیونیستی عمل می‌کنند

برخی حکام عرب به نمایندگی از آمریکا و رژیم صهیونیستی عمل می‌کنند

«بدرالدین حسون»، مفتی اعظم سوریه در واکنش به اعدام شیخ نمر النمر توسط مقامات سعودی تصریح کرد: برخی حکام عرب به نمایندگی از آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال نابودی امت اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه العهد، «بدرالدین حسون» مفتی اعظم سوریه امروز شنبه به اعدام شیخ نمر النمر رهبر شیعیان عربستان توسط مقامات سعودی واکنش نشان داده و این اقدام را به شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این زمینه تصریح کرد: برخی حکام عرب به نمایندگی از آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال نابودی امت اسلامی هستند.

حسون در ادامه اظهار داشت: هدف اصلی، نابودی امت اسلامی از داخل است و این اقدام با دست های پنهان آمریکا و صهیونیست ها در حال انجام می باشد.

مفتی اعظم سوریه همچنین تصریح کرد: هدف مقامات سعودی از اعدام شیخ نمر، کشاندن ایران به جنگ های فرعی است تا بدین ترتیب مسأله فلسطین به فراموشی سپرده شود.

گفتنی است، وزارت کشور عربستان سعودی امروز با صدور بیانیه ای اعلام کرد که ۴۷ نفر را در این کشور اعدام کرده است که آیت الله «شیخ نمر النمر» در میان آنها قرار دارند. دادگاه عالی عربستان حکم اعدام شیخ نمر النمر را تأیید کرده بود و این حکم در مرحله ای قرار داشت که تنها به دستور پادشاه عربستان اجرا و یا لغو می شد که به مرحله اجرا درآمد.

کد N1089735

وبگردی