آفتاب

بیانیه جامعه اسلامی مهندسین به مناسبت شهادت شیخ النمر

بیانیه جامعه اسلامی مهندسین به مناسبت شهادت شیخ النمر

جامعه اسلامی مهندسین در پی شهادت شیخ النمر رهبر شیعیان عربستان توسط آل سعود بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُوَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

بار دیگر عالم اسلام در مصیبت شهادت مجاهد عالمی از تبار شیعه که به دست حکّام نالایق و دژخیم سعودی در خون خود غوطه ور شد، به سوگ نشست.

امروز آنان که سهیم در بوجود آوردن و توسعه گروهک‌های وحشی، تکفیری و تروریستی همچون القاعده و داعش هستند و آبروی اسلام را با فتاوی مضحک و نامشروعی همچون جهاد نکاح در سراسر جهان می‌برند، خون عالمان شیعه را بر زمین می‌ریزند و چه مضحک است رفتار منادیان غربی حقوق بشر که در برابر این سفّاکی‌ها مهر خاموشی بر دهان زده‌اند.

اعدام ظالمانه این عالم حق‌طلب، آل سعود را به چالشی عمیق خواهد کشید و مژده پایان دیکتاتوری حاکمان وهابی را به مسلمانان جهان خواهد داد. امروز بر هر مرد و زن آزاده‌ای روشن است که تفکّر وهابی در برابر تفکر اسلام ناب محمّدی قرارگرفته و از هیچ جنایتی در بسط و گسترش این تفکّر دریغ نمی‌ورزد.

حاکمان عربستان می‌پندارند که با اعدام عالمانی چون شیخ نمر می توانند تفکر علوی شیعه را که همانا اسلام ناب محمدی (ص) در پرتو هدایت اهل بیت (ع) است، حذف کنند اما واقعه عاشورا در تاریخ تشیع نشان داد هر خونی که در راه اسلام ناب بر زمین ریخته شود پایه‌های اسلام اموی، اسلام وهابی و اسلام تکفیری را سست و متزلزل خواهد نمود و در نهایت به دست مصلح آخر الزمان، مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشّریف) بساط اسلام دروغین از سراسر جهان برچیده خواهد شد.

جامعه اسلامی مهندسین ضمن محکوم نمودن این عمل دژخیمانه و با عرض تسلیت شهادت این مجاهد نستوه به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا له الفداء) ، مقام معظم رهبری و عموم مسلمانان جهان، به حاکمان سعودی در خصوص چشیدن طعم عواقب این رفتار ننگین هشدار داده و عالم اسلام و علی الخصوص مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی را به خروش در برابر وحشی گری و کج فهمی حکّام سعودی، دعوت نموده و از دستگاه دیپلماسی کشور به خصوص وزارت امور خارجه می‌خواهد تا موضع گیری شایسته‌ای در خصوص این اقدام ددمنشانه انجام دهند و کشورهای اسلامی را به محکوم کردن این عمل شنیع تحریض نمایند.

والسلام علی من اتبع الهدی

انتهای پیام

کد N1089696

وبگردی