آفتاب

ناطق نوری:"حسینی" مدیر تیم APB است/ گل‌آرا و محرابی می‌توانند به تیم ملی بازگردند

ناطق نوری:"حسینی" مدیر تیم APB است/ گل‌آرا و محرابی می‌توانند به تیم ملی بازگردند

رییس فدراسیون بوکس گفت: "روح الله حسینی" با حفظ سمت به عنوان مدیر تیم APB نیز فعالیت می‌کند و تمام امور مربوط به این تیم تحت نظر ایشان انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، رییس فدراسیون بوکس اظهار کرد: نایب رییس فدراسیون ما از قهرمانان سابق آسیاست و تمام مجموعه فدراسیون بوکس به توانایی های او ایمان دارند. تصمیم گرفتیم تا با حفظ سمت، تمام فعالیت های تیم APB نیز تحت نظر حسینی انجام شود.

ناطق نوری ادامه داد: حسینی با نظارت خود نظم خوبی در اردوهای تیم ملی بوجود آورده و تیم APB هم باید تمام فعالیت های خود را تحت نظارت ایشان انجام دهد.

رییس فدراسیون بوکس درباره سفر دو بوکسور کشورمان به چین گفت: ما روز دوشنبه و سه شنبه هفته جاری انتخابی تیم ملی را داریم و باید بدون این دو بوکسور تیم را آماده حضور در تورنمنت مجارستان که اواسط بهمن ماه برگزار می‌شود کنیم.

وی ادامه داد: صحبت هایی با روح الله حسینی انجام دادم و متوجه شدم که فروتن گل آرا و سجاد محرابی از او مرخصی گرفتند.

ناطق نوری در پاسخ به این سوال که آیا این دو بوکسور به اردوی تیم ملی باز می‌گردند یا خیر گفت: وقتی که از روح الله حسینی و علیرضا استکی مرخصی گرفتند در واقع با هماهنگی از اردوی تیم ملی جدا شده‌اند و بعد از بازگشتشان در صورتی که کادر فنی صلاح بداند می توانند به اردوی تیم ملی اضافه شوند.

وی در پایان بیان داشت: ما این روزها باید آرامش داشته باشیم تا بتوانیم در راه کسب سهمیه المپیک 2016 ریو موفق باشیم. امیدوارم با همکاری تمام اعضای خانواده بزرگ بوکس و رسانه ها بتوانیم در آرامش کامل به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام

کد N1089521

وبگردی