آفتاب

توجیه و تفسیر مضحک مفتی سعودی‌ها درباره احکام اعدام امروز

توجیه و تفسیر مضحک مفتی سعودی‌ها درباره احکام اعدام امروز

مفتی عربستان سعودی مدعی شد اجرای حکم‌های "شرعی" 47 تن که به صرف انتقاد از نظام حاکم عربستان سعودی صبح امروز اعدام شدند، با "تکیه بر کتاب خدا و سنت پیامبر" (ص) بوده است!

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی المحیط، عبدالعزیز بن عبدالله آل الشیخ، مفتی اعظم عربستان سعودی و رئیس هیات علمای ارشد و مدیریت پژوهش‌های علمی و صدور فتوا در واکنش به اعدام شیخ نمر باقر النمر، روحانی برجسته عربستانی و 46 تن دیگر که به صرف انتقاد از نظام آل سعود امروز صبح اعدام شدند، مدعی شد: آنچه که ما شنیدیم، بیانیه‌ای کامل بود و بر مبنای کتاب و سنت و در راستای حفظ امت و ثبات آن و دفاع از امنیت و اموال و خردهای آن انجام شد و این امر از ضرورت‌هایی است که اسلام آن را برای حفظ دین، آبرو، جان، خرد و مال مردم آورده است!

عبدالعزیز بن عبدالله آل الشیخ در ادامه ادعاهای خود و در راستای حمایت از جنایت‌های آل سعود مدعی شد: اجرای احکام‌ "شریعت اسلامی" رحمتی برای بندگان و به نفع آنها و برای دور کردن شر از آنها و جلوگیری از آشوب در بین آنها است!

این مفتی سعودی مدعی شد: این حکم‌ها "شرعی" است و هیچ ابهامی در آن وجود ندارد، اینها حدود خداست که هیچ کس در آن متمایز نیست و بر همگان اجرا می‌شود.

وی با این ادعا که عربستان کشوری است که بر مبنای "اسلام و سنت" پابرجاست، نسبت به "نیرنگ‌های کینه توزان که برای برهم زدن امنیت و ثبات و دودستگی در وحدت تلاش می‌کنند"، هشدار داد.

وی تاکید کرد که وظیفه والیان امور حفظ امنیت و ثبات و دفاع از امت و بازداشتن "ظالمان و برپایی عدالت" است.

انتهای پیام

کد N1089467

وبگردی