آفتاب
با اشاره به شهادت شیخ نمر؛

باهنر: آل سعود بزرگترین مصیبت جهان اسلام است

باهنر: آل سعود بزرگترین مصیبت جهان اسلام است

نایب رئیس مجلس با تأکید بر اینکه اعدام شیخ نمر تیر خلاصی بر حکومت ننگین آل سعود بود، گفت: امت اسلامی دیر یا زود انتقام این خون به ناحق ریخته شده را از آل سعود و حامیانش خواهد گرفت.

محمدرضا باهنر در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به شهادت شیخ نمر توسط رژیم سعودی گفت: گرچه آن عزیز از دست رفته به ‌آرزوی خود رسیده است اما قطعاً اعدام شیخ نمر تیر خلاصی بر حکومت ننگین آل سعود است.

وی با بیان اینکه امروز آل سعود بزرگترین مصیبت جهان اسلام است، افزود: با وجودی که طبق تعبیر مقام معظم رهبری، رژیم صهیونیستی در طی چند ده سال آینده ان‌شاءالله وجود خارجی نخواهد داشت و مضمحل می‌شود ولی امروز اغراق نیست که بگوییم آل سعود بزرگترین مصیبت حهان اسلام است.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری توضیح داد: آل سعود با پول از سرزمین امت اسلامی و حاکمیت بر حرمین شریفین همه امکانات را از اسلام گرفته اما متأسفانه به مصیبت جهان اسلام در عراق‌،سوریه، یمن و حتی عربستان شده است. در این شرایط اعدام شیخ نمر آخرین دست و پای آل سعود و آخرین میخی است که به تابوت خود زده است. ان‌شاءالله در فاصله نه چندان دور و در آینده نزدیک از آل سعود تنها یک بدنامی و لعنتی از امت اسلامی تا یوم‌الدین باقی خواهد ماند.

باهنر با ابراز امیدواری از اینکه هرچه سریع‌تر جهان اسلام شاهد فروپاشی حکومت دیکتاتور آل سعود باشد و خداوند درجات مرحوم شیخ نمر را متعالی گرداند، گفت: البته جهان اسلام در این زمینه وظیفه بسیار سنگینی دارد و سکوت در مقابل این جنایت همراهی و همکاری با این جنایت محسوب می‌شود.

وی با اشاره به زیارت عاشورا گفت: ما در زیارت عاشورا قاتلین امام حسین (ع) و کسانی که با قاتلین همراهی کردند و کسانی که ساکت ماندند را لعنت می‌کنیم امروز نیز در این حادثه غم‌انگیز اگر دولت‌ها و حکومت‌های جهان اسلام مانع از خروش مردم علیه آل سعود شوند آنها نیز در شهادت شیخ نمر شریک خواهند بود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد که امت اسلامی دیر یا زود انتقام این خون به ناحق ریخته را از آل سعود و حامیانش خواهد گرفت.

وی در پایان با بیان اینکه آل سعود به حالت دیوانگی رسیده است، گفت: آل سعود همچون آدمی شده که در مرداب فرو رفته است و هرچه دست و پا می‌زند سریع‌تر فرو می‌رود. آنها دست و پای آخرین را می‌زنند و هر قدمی برمی‌دارند و یا هر حرکتی می‌کنند برای تثبیت بیشتر حکومت خودشان است. حال اینکه قطعاً پایه‌های سست حکومت‌شان سست‌تر شده و به فروپاشی نزدیک‌تر می‌شوند.

انتهای پیام

کد N1089437

وبگردی