آفتاب
نماینده مقام‌معظم‌رهبری در اتحادیه دانش‌آموزی:

جهان امروز تشنه به میدان آمدن جوانان در عرصه‌های گوناگون است

جهان امروز تشنه به میدان آمدن جوانان در عرصه‌های گوناگون است

نماینده مقام‌معظم‌رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با بیان اینکه جوانان باید نقش تمدن‌سازی را تعیین کنند، گفت: جهان امروز تشنه به میدان آمدن جوانان در عرصه‌های گوناگون است و جوانان باید فکر، دانش و معرفت خود را آماده کنند.

به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا، حجت الاسلام‌والمسلمین حاج‌علی‌اکبری در جمع دانش‌آموزان انجمن اسلامی اظهار کرد: جهان امروز تشنه به میدان آمدن جوانان در عرصه‌های گوناگون است و جوانان باید فکر، دانش و معرفت خود را آماده و کشور خود را الگویی اصیل بدانند.

نماینده مقام‌معظم‌رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان‌گفت: رهبر معظم انقلاب به جوانان، مسئولان و جامعه هشدار دادند که مواظب نفوذ دشمنان اسلام باشید که دشمن در حال طراحی نقشه‌ای دوباره است.

وی پیرامون هشدار رهبر معظم انقلاب بیان کرد: اکنون که دشمن به مواجهه سخت با انقلاب اسلامی درمانده وناامید شده است قطعا در مواجهه فکری وتربیتی، اخلاقی با جامعه وارد چالش جدی تری خواهد شد که از آن تعبیر به عملیات نفوذ می‌شود.

وی گفت: در عملیات نفوذ هدف دشمن تغییر باورها است یعنی نسل جدید دچار تغییر باور شود وهویتش دچار اختلال گردد. این هشداری است که رهبر عزیز این دیده بان بصیر وروشن انقلاب داده است و از همه خواستند روی موضوع کار کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب نه با جوانان داخلی، بلکه با جوانان خارجی نیز ارتباط برقرار کرده و درک جهان در خصوص نامه‌های ایشان از مهمترین موضوعات روز است.

نماینده مقام‌معظم‌رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با اشاره به اینکه باید با تیزبینی و بصیرت مراقب عملیات‌های دشمنان باشیم، بیان کرد: سازماندهی جوانان مومن در قالب اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان می‌تواند نیرویی ایجاد کند که به قلب دشمن اصابت کند.

حجت الاسلام‌والمسلمین حاج‌علی‌اکبری با بیان اینکه سلاح مقابله با دشمنان فکر است، خاطرنشان کرد: سنگر یعنی صیانت، حفاظت و اقدام که انجمن اسلامی دانش‌آموزان باید مانند سنگر در مقابل اندیشه‌های شیطانی با قدرت عمل کند.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دفترمرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، نماینده مقام‌معظم‌رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان باید سپری برای مدارس باشند و همه ظرفیت‌های مدرسه را برای مقابله با عملیات‌های شیطانی بسیج کند.

انتهای پیام

کد N1089073

وبگردی