آفتاب

لاریجانی: به تعهداتمان پایبندیم، اما به فریبکاری پاسخ قاطع می‌دهیم

لاریجانی: به تعهداتمان پایبندیم، اما به فریبکاری پاسخ قاطع می‌دهیم

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی به تعهدات خود پایبند است در عین حال گفت که جمهوری اسلامی ایران به فریبکاری‌ها جواب قاطع می‌دهد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پارلمانی ایسنا، علی لاریجانی در یادواره بیست و پنجمین سالگرد شهادت شهید صادق گنجی (سفیر فرهنگی ایران در پاکستان) در مصلای برازجان گفت: بر اساس قانون دولت موظف است بنیه‌ی دفاعی کشور را چه در بعد آفندی و چه در بعد پدافندی تقویت کند و دستور اخیر رئیس جمهور برای گسترش فناوری‌های موشکی هم گوشه‌ای از این مصوبه است. پس نباید تردید کرد که اقتدار ایران به نیروهای مسلح فداکار است، اما پشتیبانی دفاعی از این نیروهای مسلح نیز باید انجام شود.

رئیس مجلس ادامه داد: ما در مرحله‌ای هستیم و به جایی رسیده‌ایم که مهمترین مساله‌ای که باید پیگیری شود مشکلات اقتصادی درونی کشور است؛ اگرچه غربی‌ها سنگ تحریم را انداخته‌اند و حالا مقدمات برداشته شدن تحریم‌ها فراهم شده است که ان شاء الله این اتفاق بیفتد، اما مردم باید در حوزه تولید فعال شوند.

لاریجانی اضافه کرد: در مجلس و قوه مجریه باید فکری دنبال شود تا بنیه اقتصادی کشور تقویت شود. اینکه رهبری در ابتدای سال گفتند زمینه برای حضور مردم فراهم شود حرف بزرگی است. ما باید شرایط را برای کسانی که وارد عرصه‌ی تولید می‌شوند فراهم کنیم و به اندازه مجاهدت برای آنها ارزش قائل شویم.

ادامه دارد

کد N1088893

وبگردی