آفتاب

عضو فراکسیون رهروان ولایت: ائتلاف اصولگرایان را پایداری رهبری می‌کند

عضو فراکسیون رهروان ولایت: ائتلاف اصولگرایان را پایداری رهبری می‌کند

آنا نوشت: یک عضو فراکسیون رهروان ولایت گفت: برای اینکه جبهه متحد اصولگرایی به نتیجه خوبی برسد باید دوستان پایداری کنار گذاشته شوند.

بهروز نعمتی درباره عدم حضور چهره‌های شاخص اصولگرایی در همایش سراسری ائتلاف اصولگرایان اظهار کرد: این همایش قرار بود نشان‌دهنده انسجام باشد ولی در عمل دیدیم که همه اصولگرایان در آن حضور نداشتند و فقط اعضای جریان پایداری، یاران احمدی‌نژاد و جمعیت رهپویان در آن به صورت گسترده حاضر شدند.

وی افزد: با توجه به بحث‌هایی که وجود دارد و با روندی که ائتلاف اصولگرایی در پیش گرفته است، یعنی جریان پایداری با مجموعه ایراداتش، در این ائتلاف پذیرفته شده است و این بزرگترین چالش این ائتلاف خواهد بود.

این عضو فراکسیون رهروان ولایت تصریح کرد: برای اینکه جبهه متحد اصولگرایی به نتیجه خوبی برسد باید این دوستان کنار گذاشته شوند، اگر اصولگرایان با اشتباهات پایداری سهیم باشند، شکست خواهند خورد.

نعمتی در ادامه تاکید کرد: ما قبلا هم این دغدغه‌ها را مطرح کردیم ولی بعدا از سوی افرادی مانند آقای زاکانی در سایت جهان متهم به پایین‌دستی شدیم. پایین‌دستی به چه قیمیتی؟ آیا قرار است ما پایین‌دستی خطاب شویم به این دلیل که در مقابل زیاده‌خواهی پایداری‌ها ایستاده‌ایم؟ و یا اینکه در مقابل زیاده‌خواهی آقای زاکانی در برجام ایستاده‌ایم؟ ایرادی ندارد ما پایین‌دستی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه ائتلاف اصولگرایی را جریان پایداری راهبری می‌کند و با حرکت‌های جریان‌ پایداری نمی‌توان به پیروزی دست یافت.

27220

کد N1088768

وبگردی