آفتاب
در افتتاحیه مجمع خیرین جهادی؛

مادرشهید مدافع حرم، گوشواره‌ اهدایی فرزندش را به محرومین هدیه کرد

مادرشهید مدافع حرم، گوشواره‌ اهدایی فرزندش را به محرومین هدیه کرد

در نخستین مجمع خیرین جهادی مادر شهید مهدی نوروزی گوشواره‌های اهدایی شهید را برای کمک به محرومین به این مجمع اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شب گذشته طی مراسمی از سوی جبهه جهادی منتظران خورشید، نخستین مجمع خیرین جهادی با هدف تقویت وتوسعه ی خدمت رسانی به هموطنان در روستاهای دور افتاده افتتاح شد.

دراین مراسم که جمعی از خانواده های شهدای مدافع و جهادگران وخیرین نیز حضور داشتند مدیر شبکه یک سیما گفت: از سال ۱۳۸۵ با اردوهای جهادی در مناطق محروم آشنا شده ودر دوران مسئولیتم در شبکه سه توانستم درانعکاس این اردوها تلاش کنم.

سید فضل اله شریعت پناهی با اشاره به اقدامات جبهه جهادی منتظران خورشید بیان کرد: حقیقتا حضور دانشجویان وپزشکان جهادگر درروستا ها و خدمات آنان به مردم عزیزمان کاری ارزنده وستودنی است که پیشرفت کشور را در پی خواهد داشت.

وی ضمن اعلام آمادگی برای توجه بیش از پیش شبکه ملی سیما به انعکاس فعالیت های محرومیت زدایی گروه های جهادی خاطرنشان کرد: حضور عوامل صداوسیما وعموم رسانه ها نیز برای انعکاس این اردوها مجاهدتی است که تکمیل کننده آن سازندگی هابوده وجای دارد از کلیه اهالی رسانه که در این مناطق صعب العبور حضور می یابند تشکر وقدردانی کنم.

در ادامه ی این مراسم اسماعیل احمدی خادم جبهه جهادی منتظران خورشید- ضمن بیان گزارشی از اقدامات این مجموعه در استان های کرمانشاه- تهران- قم- سیستان وبلوچستان وخوزستان تاکیدکرد:گروه های جهادی بایستی برای توسعه ی کمّی وکیفی خدمت رسانی شان ضمن استفاده ازکمک های دولتی؛ ازظرفیت عظیم خیرین استفاده برده وبهترین راهکار، تشکیل مجمع خیرین برای هر گروه جهادی در کشور است.

وی در همین خصوص افزود: همانطور که انقلاب مارا مردم به پشتوانه ی هدایت های رهبری خلق کردند یقینا تثبیت وتعمیق انقلاب نیزنیازمند این دو رکن اصلی است لذا در عمران وآبادانی مناطق محروم نیز بایستی آحاد مردم عزیز به ویژه خیّرین رابه صحنه آورد.

درپایان مراسم افتتاح مجمع خیرین جهادی ازخانواده شهدای مدافع حرموجمعی از خیرّین تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است مادر شهید مهدی نوروزی که فرزند شهیدش به شیر سامرّا لقب گرفته است گوشواره های اهدایی شهید را برای کمک به محرومین به این مجمع خیرین اهدا کرد.

کد N1088766

وبگردی