آفتاب
دادستان کل کشور تاکید کرد

حضور حداکثری مردم در انتخابات/شبکه ملی اطلاعات راه‌اندازی شود

حضور حداکثری مردم در انتخابات/شبکه ملی اطلاعات راه‌اندازی شود

دادستان کل کشور با تاکید بر اینکه فضای انتخابات باید سالم باشد، گفت: چهار اصل اخلاق‌مداری، قانون‌مداری، مشارکت عمومی و حضور حداکثری مردم باید در انتخابات رعایت شود.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم رییسی در نشست مشترک قوه قضاییه با پلیس فتا که با موضوع پی‌جویی موثر و کارآمد جرایم سایبری برگزار شد با اشاره به انتخابات‌های پیش رو گفت: فضای انتخابات، فضای رقابت است، اما اگر این رقابت توام با قانون مداری و اخلاق باشد بسیار خوب است.

وی با بیان اینکه نقش فضای مجازی در عرصه انتخابات بسیار مهم است، افزود: ناگفته نماند کوچکترین تخلف از موازین قانونی در انتخابات به هیچ وجه قابل تحمل نیست. بنای نظام جمهوری اسلامی ایران این است که ضمن اینکه همگان از فضای مجازی در جهت تولید و تبادل اطلاعات استفاده می‌کنند، اما هیچ تخلفی در این حوزه به ویژه در انتخابات نباید رخ دهد؛ چرا که ما با آن برخورد خواهیم کرد.

دادستان کل کشور با بیان اینکه امیدارم انتخابات امسال همانند سال‌های گذشته برخاسته از رای مردم باشد گفت: اگر فضای انتخابات ناصحیح شود خواست دشمن محقق می‌شود؛ لذا حضور حداکثری مردم در انتخابات و رای آنها به صندوق‌ها باعث پیروزی مردم و شکست دشمن است؛ در واقع هر رایی که به صندوق انداخته می‌شود باعث موفقیت نظام جمهوری اسلامی و ضدیت با نظام استکباری است.

رئیسی در ادامه با اشاره به اینکه راه اندازی شبکه‌ ملی اطلاعات بسیار مهم و ضروری است گفت: این امر بر عهده بخش فنی که باید تلاش کند این شبکه هر چه زودتر راه‌اندازی شود.

ادامه دارد...

کد N1088595

وبگردی