آفتاب

الزعبی: حل بحران سوریه تنها با اراده مردم آن امکان‌پذیر است

الزعبی: حل بحران سوریه تنها با اراده مردم آن امکان‌پذیر است

وزیر اطلاع‌رسانی سوریه تاکید کرد که راه حل بحران سوریه تنها با اراده و خواست سوری‌ها امکان پذیر است و هیچ طرفی نمی‌تواند در این امر نظرات خود را به ملت دیکته کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(إسنا) عمران الزعبی، در گفت‌وگو با تلویزیون سوریه گفت: توطئه‌کنندگان علیه سوریه و حامیان تروریسم اکنون در رسیدن به اهداف خود عاجز ماند‌ه‌اند و هرگز در آینده به اهداف‌شان نخواهند رسید.

وی ادامه داد: در سخت‌ترین شرایط ما هم‌چنان نسبت به نتیجه پایداری دولت، ملت، ارتش و رهبری سوریه امیدوار و خوشبین بوده‌ایم و همچنان خواهیم ماند.

الزعبی افزود: سوری‌ها برای حفظ سرزمین‌شان به عنوان سرزمینی مستقل و آزاد برای همه سوری‌ها تا آخر ایستاده‌اند. ملتی که همه این سال‌ها مقاومت کرده است هرگز بازسازی ویرانه‌هایی که تروریسم بر جای گذاشته برای آنان دشوار نخواهد بود.

وی در ادامه به میزان دخالت‌های آشکار دولتهای ترکیه، عربستان و قطر در حمایت از تروریسم در سوریه پرداخت و گفت: حکام این کشورها کسانی هستند که تا آخرین لحظه می‌خواهند ثابت کنند که زیان نخواهند دید و سعی می‌کنند تا با جدید کردن ابزارهای خود، جنایات بیشتری را به واسطه گروه‌های تروریستی مرتکب شوند.

انتهای پیام

کد N1088006

وبگردی