آفتاب
حجت الاسلام تقوی مطرح کرد:

آفتاب اعتدال بربدن یخ زده فتنه گران افتاده است/مجلس ششم تکرارنشود

آفتاب اعتدال بربدن یخ زده فتنه گران افتاده است/مجلس ششم تکرارنشود

شهریار-رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت:آفتاب اعتدال بر بدن یخ زده فتنه گران افتاده و برخی از آن ها عهده دار حساس ترین پست ها در استان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید رضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، شامگاه پنج شنبه  در مراسم گرامیداشت  هفته بصیرت که با حضور جمعی از مسئولان محلی و منطقه ای در مصلی امام علی(ع) شهر جدید اندیشه برگزار شد، ضمن تبریک سالروز نهم دی ماه و هفته میثاق با ولایت اظهار داشت:برخی عنوان می کنند که چه دلیلی دارد هر سال، وقایع سال ۸۸ بازخوانی شود، بلکه باید حوادث آن سال ها فراموش گردد.

وی افزود:در پاسخ به این گروه اعلام می کنیم، تکرار و واکاوی وقایع و حوادث آن روزها، عبرت آموز است و به مثابه هشداری محسوب می شود که مسیر صحیح را برای آینده مشخص می کند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور عنوان کرد:حوادث بزرگ باید بازخوانی و برای نسل جوان بازگو شود تا آن ها بدانند در گذشته چه اتفاقاتی افتاده و از تکرار چنین حوادث شومی، جلوگیری شود.

تقوی گفت:فراموش کردن اتفاقات سال ۸۸، یعنی فراموشی تاریخ و این معقولانه و منطقی نیست، زیرا فراز و نشیب های آن دوران سرنوشت ساز هستند و باید با دقت نظر، جدیت و نگاهی موشکافانه، برای افکار و اذهان عمومی تبیین شود.

وی افزود:حوادث سال ۸۸، به جریان دشمن شناسی کمک بسیاری می کند زیرا مخالفان و معاندان نظام با بهره گیری از شخصیت هایی که زمانی در بطن انقلاب بودند و قرابت بسیاری به محوریت نظام داشتند، کشور را به بحران و آشوب کشیدند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور عنوان کرد:نهم دی ماه، روز حماسی وتاریخ سازی بود که ملت بصیر ایران اسلامی بار دیگر با لبیک گفتن به مقام معظم رهبری با حضور به موقع خود پاسخ فتنه گران را دادند.

تقوی در تشریح واژه فتنه گفت:فتنه به یک جریان اجتماعی گفته می شود که روند عادی امور را مختل می کند و با ایجاد شبهه، آشوب و شک و تردید، کشور و نظام را به چالش می کشد.

وی افزود:فتنه و فتنه گری، ساختار شکن است و با انگیزه های شیطانی و از طریق به هم ریختن نظم و قاعده، بروز پیدا می کند، لباس حق می پوشد، شعارهای پر جاذبه می دهد، اما محتوایی زهرآگین دارد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور عنوان کرد:همسویی عوامل داخلی با خارجی، استفاده از عناصر قدرت طلب و لجوج، تحریک و التهاب احساسات عمومی، شبهه پراکنی، به صحنه آوردن و جذب افراد ناراضی، از مولفه ها و حلقه های لازم برای ایجاد و شکل گیری فتنه گری است که در سال ۸۸ این زنجیره بصورت به هم پیوسته در کنار یکدیگر قرار گرفت و کشور و نظام را با دشواری هایی مواجه ساخت.

وی افزود:پادزهر و خنثی کننده فتنه، روشنگری است زیرا فتنه، شبهات و تشکیک هایی ایجاد می کند و نظام را زیر سئوال می برد و در این شرایط  روشنگری است که به شفافیت و روشن شدن واقعیت و حقیقت کمک می کند.

مردم با رای خود مانع از شکل گیری مجلس ششم شوند

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به در پیش بودن انتخاباتی حساس، عنوان داشت: هر فردی نسبت به رایی که به صندوق می اندازد، پاسخگو خواهد بود و در محضر الهی نسبت به انتخاب و رأی خود باید جوابگو باشد.

وی افزود:دشمن همچنان در پی طراحی دسیسه ها و توطئه های گوناگون است و باید با هوشیاری تمام، نسبت به رصد و شناسایی تحرکات خاص معاندان نظام، دقت نظر  و هوشمندی بسیاری را لحاظ کرد.

تقوی گفت:دشمن سعی می کند در مراکز حساس تصمیم گیری نفوذ کند و یکی از این مراکز، مجلس شورای اسلامی است که در چنین شرایطی مردم باید با رای صحیح خود، مانع از شکل گیری مجلسی همچون مجلس ششم شوند.

برخی از فتنه گران عهده دار پست های حساسی در استان هستند

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به تحرکات برخی از فتنه گران گفت:آفتاب اعتدال بر تن یخ زده فتنه گران افتاده است و برخی از آن ها در حال حاضر، عهده دار پست ها و مسئولیت های حساسی در استان هستند.

وی یادآور شد:بخشی از اقدامات ننگین و شوم فتنه گران در سال های گذشته همچنان پنهان مانده که اگر روزی اسناد آن منتشر شود افکار عمومی و مردم بیش از پیش به عمق فعالیت  و ماهیت فتنه گران پی می برند.

 

 

 

 

کد N1087742

وبگردی