آفتاب

خبرهای محبوب کاربران خبرآنلاین در 10 دی ماه؛برنامه جدید فردوسی پور،حرفهای هاشمی درباره دولت قبل و...

خبرهای محبوب کاربران خبرآنلاین در 10 دی ماه؛برنامه جدید فردوسی پور،حرفهای هاشمی درباره دولت قبل و...

بررسی‌ها نشان می‌دهد که فاصله قیمت گوشت از دامداری تا بازار حدود سه برابر است.

گزارش‌ها از سطح شهر نشان می‌دهد که در حالی که قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفند در بازار 34 هزار تومان و گوشت گاو و گوساله 36 هزار تومان است که قیمت دام زنده، یک سوم این ارقام است. اینجا را ببینید.

استقبال متقاضیان مسکن از افزایش سقف وام خرید موجب شده برخی تحلیلگران پیش‌بینی کنند که ورود این تقاضای مصرفی تکانی به بازار خواب زده مسکن بدهد و موجب رونق در بازار زمستانی شود. اینجا را ببینید.

سیاست

روزنامه «اعتماد» در گفت و گو با نجات‌الله ابراهیمیان، سخنگوی شورای نگهبان نوشت: اگر کسی قبلا اجتهادش ثابت شده باشد، از آزمون کتبی معاف هستند. اینجا را ببینید.

جمهوری اسلامی نوشت:از دو هفته قبل که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مصاحبه با خبرگزاری ایلنا به سوال مصاحبه کنندگان درباره چگونگی انتخاب رهبری بعد از رحلت امام خمینی پاسخ داد ، عده‌ای با توسل به یک دروغ تلاش کردند ایشان را متهم کنند درصدد شورائی کردن رهبری است. اینجا را ببینید.

فرهنگ

احسان خواجه امیری به دلیل عوارض ناشی از آلودگی هوا در بیمارستان بستری شد. اینجا را ببینید.


پیکر زنده‌یاد ولی‌الله مومنی صبح امروز دهم دی‌ماه در مقابل خانه سینما به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) تشییع شد. اینجا را ببینید.

جامعه

مرد اعدامی که دو سال قبل به جرم حمل مواد مخدر به‌ دار آویخته شد اما زنده ماند، به دلیل آسیب مغزی، دچار اختلالاتی شده و به درمان خارج از زندان نیاز دارد. اینجا را ببینید.

روزنامه آرمان در گفت و گویی با مجید طاهری، وکیل خانواده روح‌الامینی به موضوع اعتراض دادستان به حکم مرتضوی پرداخته است که چندی پیش از سوی روح الامینی عنوان شده بود. اینجا را ببینید.

بین الملل

مدیرعامل شرکت "بالگرد روس" از فروش 46 بالگرد کا-52-ک موسوم به الیگیتر (تمساح) ویژه استفاده در ناوهای بالگردبر به مصر خبر داد. اینجا را ببینید.

دفتر سرشماری آمریکا اعلام کرد که جمعیت جهان در روز اول ژانویه سال 2016 تقریباً به هفت میلیارد و 300 میلیون نفر خواهد رسید. اینجا را ببینید.

ورزش

برنامه فوتبال 120 از پنجشنبه شب این هفته روی آنتن شبکه ورزش می رود. اینجا را ببینید.

بختیار رحمانی تصویری منتشر کرده که او را در کنار سربازان سپاه عاشورا نشان می دهد. اینجا را ببینید.

دانش

یک سگ دست‌آموز به نام جامپی این روزها به خاطر یاد گرفتن نوشتن اسمش با قلم‌مو حسابی مشهور شده است. مربی این سگ یکی از مربی‌های مشهور در آمریکا و هالیوود به حساب می‌آید. اینجا را ببینید.

طرفداران فرضیه وجود موجودات فضایی یا بیگانه در آخرین مورد از کشف یک گوشی موبایل متعلق به ۸۰۰ سال قبل در اتریش خبر داده‌اند. آنها مدعی هستند که موجودات فضایی این گوشی را در زمین جا گذاشته‌اند. اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

روبات چهارپای پایدار دینامیکی نمره نظامی قابل‌قبول کسب نکرد و پروژه‌ای که تاکنون 32 میلیون دلار برایش هزینه شده، به تاریخ می‌پیوندد. اینجا را ببینید.

هرسال نسبت به قبل، محصولات شگفت‌انگیز بیشتری خلق می‌شود و برای نوشتن از گوشی‌ها تا ماشین‌های جدید نه یک مقاله بلکه یک کتاب لازم است. اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

در مراسم انتخاب مو قشنگ‌ترین بازیکن فوتبال جهان، رونالدو از نیمار پیشی گرفت و اول شد و پله بازیکن ساوتهمپتون در مکان سوم قرار گرفت. اینجا را ببینید.

انتخابات موضوع یک کاریکاتور شد. اینجا را ببینید.

چند رسانه ای

علی دایی و همسرش که هر دو از علاقه مندان موسیقی هستند، با انوشیروان روحانی آهنگساز مطرح موسیقی ایران و نوازنده شاخص پیانوی کشورمان عکسی به یادگار انداختند.اینجا را ببینید.

شیخه موزه بنت سند همسر امیر سابق قطر عکس هایی از حضور همسرش در بیمارستان منتشر کرد.اینجا را ببینید.

پربحث ترین خبرها

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تمسخر اعتقادات مردم به امام زمان (عج) و آسیب رساندن به جایگاه ولایت فقیه را از نتایج دولت قبل دانست و گفت: بلایی که آن زمان بر سر کشور آمد از خسارات جنگ‌بدتر و عمیق‌تر بود. اینجا را ببینید.

با این که در تهران پیش دبستانی و دبستان ها تعطیل شدند و طرح زوج و فرد از درب منازل اجرا شد، اما ایستگاه های کیفیت هوای پایتخت نشان می دهند هوا از دیروز هم آلوده تر است. اینجا را ببینید.

محبوب ترین خبرها

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تمسخر اعتقادات مردم به امام زمان (عج) و آسیب رساندن به جایگاه ولایت فقیه را از نتایج دولت قبل دانست و گفت: بلایی که آن زمان بر سر کشور آمد از خسارات جنگ‌بدتر و عمیق‌تر بود. اینجا را ببینید.

"ادوارد گوردیو" عکاسی روسی و زاده "سن پترزبورگ" که در آخرین پروژه عکاسی اش ،خیابان های بارانی روسیه را به تصویر کشیده است. اینجا را ببینید.

کد N1087430

وبگردی