آفتاب

ولایتی: به اقدامات خلاف برجام آمریکا پاسخ می‌دهیم

ولایتی: به اقدامات خلاف برجام آمریکا پاسخ می‌دهیم

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره موضوع افزایش تحریم‌ها از سوی کنگره و دولت آمریکا گفت: این اقدامات با روح حاکم بر برجام مخالف است و باعث بی‌اعتمادی جمهوری اسلامی می‌ شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی‌اکبر ولایتی در حاشیه جلسه بررسی نقش دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در مشهد، تاکید کرد: این اقدامات آثار سوئی بر حسن اعتماد جمهوری اسلامی ایران خواهد گذاشت و البته این اقدامات از سوی مسئولان کشور بی‌پاسخ نخواهد ماند.

وی تصریح کرد: این اقدامات با روح حاکم بر برجام مخالف است زیرا در برجام تعهد داده شده بود که هیچ‌یک از طرف‌های 1+5 نباید فشارهای اقتصادی بر ایران را افزایش دهند.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در پاسخ به پرسشی درباره روند وحدت اصولگرایان اظهار کرد: چیزی که در این موضوع اهمیت دارد این است که همه مردم ایران در سطح بالا و متناسب با شأن نظام جمهوری اسلامی ایران به پای صندوق‌های رأی بیایند.

ولایتی ادامه داد: مردم باید نمایندگان صاحب صلاحیت را برای مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند. امیدواریم اصولگرایان هم وحدت خود را حفظ کرده و روند وحدت را به خوبی پیگیری کنند.

انتهای پیام

کد N1087426

وبگردی