آفتاب
تقدیر آیت‌الله موسوی اردبیلی از تلاش‌های اقتصادی دولت

نهاوندیان: در فضای اقتصادی ارامش ایجاد کرده‌ایم

نهاوندیان: در فضای اقتصادی ارامش ایجاد کرده‌ایم

رییس دفتر رییس‌جمهور با حضور در بیت حضرت آیت‌الله العظمی سید عبدالکریم موسوی اردبیلی، در دیدار و گفت‌وگو با وی، ضمن ابلاغ سلام گرم دکتر روحانی، به تشریح دستاوردهای دولت تدبیر و امید در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی پرداخت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) حضرت آیت الله موسوی اردبیلی در این دیدار با تقدیر از تلاش‌های دولت در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی و بین‌المللی، بر ضرورت ملموس شدن تلاش‌های دولت برای مردم در جامعه تاکید کرد.

این مرجع عالیقدر تشیع با اشاره به مشکلات و شرایط سخت اقتصادی در کشور خاطرنشان کرد: این‌که دولت در این شرایط اولویت اقدامات و برنامه‌های خود را در راستای رفع مشکلات معیشتی و تنگناهای اقتصادی مردم قرار داده، بسیار ستودنی است.

حضرت آیت الله موسوی اردبیلی همچنین با اشاره به دستاوردهای دولت و تیم مذاکره کننده هسته‌ای بر لزوم تبیین و تشریح دستاوردهای مذاکرات برای مردم و مراقبت از توطئه دشمنان تاکید کرد.

محمد نهاوندیان نیز در این دیدار با بیان این‌که «امروز در شرایط دشوار اقتصادی، تلاش‌های دولت و توافق هسته‌ای باعث تقویت امید و روحیه مردم شده است»، گفت: شرایط اقتصادی کشور به گونه‌ای بود که با رکود و تورم مواجه بودیم و باید این التهاب در کشور برطرف می‌شد و دولت تا حدودی توانسته این مشکلات را حل و فصل نماید.

رییس دفتر رییس‌جمهور با اشاره به مشکلاتی که کاهش درآمد نفتی بوجود آورده است، خاطرنشان کرد: دولت با امکانات محدود توانسته در دوسال اخیر آرامشی را در فضای اقتصادی کشور و بازار ایجاد کند.

وی با بیان این‌که «توافق هسته‌ای دشمنان زیادی بویژه در داخل آمریکا دارد که از هر فتنه‌افکنی در مسیر اجرای این توافق فروگذار نمی‌کنند»، اظهار کرد: با تلاش مسوولان و مذاکره کنندگان اقدامات خوبی تاکنون در مسیر اجرای برجام برداشته شده و امیدواریم بزودی شاهد اجرای کامل برجام باشیم.

وی لغو قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه ایران و بسته شدن پرونده نابحق پی ام دی را از دیگر دستاوردهای بی نظیر مذاکره کنندگان کشور برشمرد.

نهاوندیان عصر پنجشنبه به منظور دیدار با مراجع عظام تقلید وارد استان قم شد و در بدو ورود مورد استقبال استاندار و برخی مسوولان ارشد محلی قرار گرفت.

انتهای پیام

کد N1087269

وبگردی