آفتاب
سخنگوی وزارت خارجه پاکستان:

وجودگروه تروریستی داعش در پاکستان قابل تحمل نیست

وجودگروه تروریستی داعش در پاکستان قابل تحمل نیست

قاضی خلیل الله گفت: از نظر رصد و کنترل داعش نهادهای امنیتی پاکستان قابلیت خوبی دارند و وجود داعش در پاکستان قابل تحمل نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «داون نیوز»، «قاضی خلیل الله» سخنگوی وزارت خارجه پاکستان گفت: در پاکستان گروه تروریتس داعش وجود ندارد و وجود داعش در پاکستان به هیچ وجه قابل تحمل نیست.  

وی در ادامه افزود: اجلاس چهار جانبه افغانستان، پاکستان، آمریکا و چین برای بررسی مذاکرات صلح بین طالبان و دولت افغانستان بین ۱۵ تا ۳۱ ژانویه در اسلام آباد برگزار خواهد شد و در این اجلاس درباره نحوه و چگونگی مذاکرات بین طرفین تصمیم گیری خواهد شد.  

این در حالیست که در روزهای گذشته پلیس مبارزه با تروریسم با انجام عملیاتی در ایالت پنجاب موفق به بازداشت ۸ نفر از اعضای وابسته به گروه تروریستی تکفیری داعش در ایالت پنجاب پاکستان شده بود. به گفته منابع وابسته به پلیس، از متهمان مقدار زیادی اسلحه و مهمات، لپ تاپ و تعدادی سی دی تبلیغاتی گروه داعش نیز کشف و ضبط شده بود.  

از سویی دیگر در حمله به اداره ثبت احوال شهر «مردان» ایالت خیبر پختوانخواه ۲۶ نفر کشته شدند و مسئولیت این حمله انتحاری را «جماعت الاحرار» گروه حامی داعش به عهده گرفته است.

کد N1087070

وبگردی