آفتاب
مسئول شورای همگرایی اصولگرایان استان تهران:

لایه‌های اول و دوم کمیته‌های انتخابات اصولگرایان شکل گرفته است

لایه‌های اول و دوم کمیته‌های انتخابات اصولگرایان شکل گرفته است

مسئول شورای همگرایی اصولگرایان استان تهران گفت: امروز همه احزاب اصولگرا در راستای یکدیگر قرار گرفته‌اند و لایه‌های اول و دوم کمیته‌های مختلف انتخاباتی ما تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی طی سخنانی در همایش «بصیرت؛ تجدید میثاق با ولایت» با بیان اینکه اصولگرایان کمیته‌های مختلفی را از فعالان اقشار مختلف مردم تشکیل داده‌اند، اظهار کرد: تاکنون 14 کمیته فعال از اقشار مختلف مردم تشکیل داده‌ایم و لایه‌های اول و دوم این کمیته‌ها شکل گرفته است و هم اکنون جمعیتی متشکل را در تهران با محور روحانیت تشکیل داده‌ایم.

وی ادامه داد: امیدواریم این تشکل‌ها بتوانند در دو انتخابات بزرگ خبرگان و مجلس شورای اسلامی به نحو احسن ایفای نقش کنند و شاهد برگزاری یک انتخابات پرشور و بانشاط باشیم.

ابراهیمی با اشاره به اهداف این همایش، اظهار کرد: محفل امروز هم به مناسبت حرکت در جهت وحدت اصولگرایان شکل گرفته است و هم به مناسبت سالگرد نهم ‌دی‌ماه.

وی ادامه داد: در روز نهم دی‌ماه یک حرکت وحدت‌بخش و انسجام آفرین در کشور شکل گرفت و امروز نیز جلسه ما در راستای وحدت اصولگرایان است که در خط رهبری حرکت می‌کنند و علمای بزرگ زندان و قم نیز از آنها حمایت می‌کنند.

مسئول شورای همگرایی اصولگرایان استان تهران در پایان اظهار کرد: امروز همه احزاب اصولگرا در راستای یکدیگر قرار دارند و امیدواریم حرکتی که امروز آغاز شده است به برگزاری انتخاباتی پرشور بیانجامد.

انتهای پیام

کد N1086850

وبگردی