آفتاب

تدابیر شدید امنیتی در اراضی اشغالی از ترس عملیات حزب‌الله لبنان

تدابیر شدید امنیتی در اراضی اشغالی از ترس عملیات حزب‌الله لبنان

ارتش رژیم صهیونیستی با افزایش آمادگی خود تدابیر امنیتی شدیدی را برای رویارویی با هرگونه عملیات از سوی حزب الله لبنان و گروه داعش اتخاذ می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، به نقل از سایت روسیه الیوم، یک منبع امنیتی اسرائیلی در گفت و گو با سایت عبری "والا" عنوان داشت که ارتش اسرائیل در حال آماده سازی نیروهای مستقر در مرزهای شمالی و به ویژه مرزهای مشترک با لبنان است.

وی در ادامه افزود: این آمادگی‌ها برای پیشگیری از واکنش انتقامی حزب الله لبنان به دنبال ترور سمیر القنطار یکی از رهبران حزب الله طی دو هفته قبل صورت می‌گیرد.

بر اساس گزارش‌های امنیتی رژیم صهیونیستی حزب الله لبنان می‌تواند علیه ارتش این رژیم از سلاح‌ های سبک و یا موشک‌های ضد زره استفاده کرده و یا دست به بمب گذاری و پرتاب موشک بزند.

یک منبع امنیتی عنوان داشت: ما نمی‌توانیم بعد از سخنان سید حسن نصر الله نسبت به واکنش انتقامی حزب الله بی تفاوت بمانیم بلکه باید آمادگی خود را حفظ کنیم.

وی در ادامه افزود: ارتش آمادگی رویارویی با تمام احتمالات و تحولات پیش بینی شده در مرزهای مشترک با سوریه را دارد.

این منبع امنیتی تاکید کرد: حزب الله تنها تهدید امنیتی اسرائیل به شمار نمی‌آید بلکه گروه داعش که در معرض بمباران روسیه قرار گرفته نیز برای اسرائیل یک تهدید است چرا که ممکن است در جریان این بمباران گروه تروریستی داعش به سمت رویارویی با ارتش اسرائیل رانده شوند.

منبع امنیتی مذکور تاکید کرد: ارتش اسرائیل نیروهای خود را در مرزهای مشترک با لبنان و سوریه مستقر کرده و موانع خاصی را در این مناطق ایجاد می‌کند. همچنین تدابیر امنیتی خود را برای جمع آوری اطلاعات میدانی با هدف خنثی کردن هرگونه عملیات افزایش می‌دهد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین گزارش دادند که در حال حاضر 600 نیروی داعش در بلندی‌های اشغالی جولان در مساحت 15 کیلومتری مرز مشترک با اراضی اشغالی فلسطین مستقر هستند.

انتهای پیام

کد N1086825

وبگردی