آفتاب
حجت‌الاسلام ابراهیمی:

۱۴ کمیته اصولگرایی در تهران تشکیل شده است

۱۴ کمیته اصولگرایی در تهران تشکیل شده است

مسئول شورای همگرایی ائتلاف اصولگرایان در استان تهران گفت: ۱۴ کمیته فعال از اقشار مختلف اصولگرا در استان تهران با محوریت روحانیت تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام حسین ابراهیمی صبح امروز در همایش وحدت اصولگرایان در مصلای تهران، با اشاره به اینکه سه ماه است که شورای اصولگرایان استان تهران شکل گرفته و تاکنون توانسته کمیته های مختلفی را ساماندهی کند، گفت: ۱۴ کمیته فعال از اقشار مختلف در تهران فعال هستند، لایه های اول و دوم شکل گرفته که جمعیت متشکلی را در تهران شامل می شود.

وی با اشاره به اینکه این کمیته ها با محوریت روحانیت فعالیت می کنند، اظهار داشت: امیدواریم تشکل های ارزشمندی که از اقشار مختلف شکل گرفته بتوانند، در دو انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به نحو احسن ایفای نقش کرده تا یک انتخابات پرشور برگزار کنیم.

ابراهیمی با بیان اینکه این همایش به مناسب سالگرد ۹ دی برگزار شده است، افزود: ۹ دی در حقیقت جوش و خروش و بصیرتی بود که در جامعه ما برای انسداد حرکت مخرب راه افتاد؛ به تعبیر رهبر انقلاب این فتنه نظام را تا لب پرتگاه پیش برد اما آنچه موجب شد فتنه که از خارج تغذیه و به واسطه افراد فریب خورده هدایت می‌شد خنثی شود. در حقیقت تدبیر و هوشیاری مقام معظم رهبری و حضور مردم آگاه در صحنه بود.

مسئول شورای همگرایی اصولگرایی استان تهران ادامه داد: نباید نقش علما در جریان مقابله با فتنه را فراموش کرد، زیرا در دفع این فتنه و آگاهی‌بخشی به مردم نقش تعیین کننده ای داشتند.

وی تصریح کرد: جامعه اسلامی ایران با آگاهی و بصیرت تمام به دنبال دعوت رهبر انقلاب لبیک زیبایی گفت و موجب شد که در ۹ دی، تمام آلودگی های جامعه از بین برود تا در نهایت، وحدت و انسجام بین مردم شکل گرفت.

ابراهیمی تاکید کرد: جلسه امروز در راستای وحدت اصولگرایان است و همه اصولگرایان با محوریت روحانیت در خط رهبر انقلاب حرکت می کنند؛ امروز سربلندیم که عالمی فقیه محوریت اصولگرایی را برعهده دارد.

مسئول شورای همگرایی اصولگرایی استان تهران ابراز امیدواری کرد که این حرکت بتواند انتخابات زیبا و ارزشمندی را در سال پیش رو برگزار کند.

کد N1086816

وبگردی