آفتاب

بسته خبری اخبار پربازدید 9 دی خبرآنلاین؛ازاخطار ایران به ناو آمریکایی تا مهمانی شهرزادبا فوتبالی ها

بسته خبری اخبار پربازدید 9 دی خبرآنلاین؛ازاخطار ایران به ناو آمریکایی تا مهمانی شهرزادبا فوتبالی ها

روزنامه ایران نوشت: برنامه خبری «20:30» در پوشش اخبار انتخاباتی، با اتخاذ رویکردی جناحی، ضمن بی‌توجهی به اخبار جریانات اعتدالی و اصلاح طلب، تنها اخبار جریانات اصولگرا را پوشش داد.

دوشنبه شب، این بخش خبری در قسمت مربوط به پوشش اخبار انتخاباتی، خبر «ارائه فهرست واحد از سوی جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم» را پوشش داد، بدون اینکه اشاره‌ای به تحرکات انتخابات دیگر جریانات سیاسی کرده باشد. اینجا را ببینید.

سایت انتخاب نوشت:سایت رجانیوز، مشروح سخنان آیت الله مصباح یزدی در دیدار تحریریه هفته نامه ۹دی را در تاریخ یکشنبه 6 دی 94 منتشر ساخته است.اینجا را ببینید.

اقتصاد

احتمال افزایش ١٢ درصدی حقوق کارمندان قوت گرفت. اینجا را ببینید.

مشتریان ایرانی در حالی این روزها چشم انتظار لغو تحریم‌های بین‌المللی و ورود خودروهای با کیفیت و ارزان خارجی به کشور هستند که هرچند می‌توان به سطح کیفی محصولات جدید امید داشت، اما در حوزه قیمت با چالشی بزرگ روبه‌رو خواهند بود. اینجا را ببینید.

فرهنگ

ولی‌الله مومنی بازیگر نقش میرزا کوچک خان در سریال «کوچک جنگلی» جان به جان آفرین تسلیم کرد. اینجا را ببینید.

«صدام» روز شنبه ۹ دی ۱۳۸۵ توسط دادگاه به اتهام جنایت علیه بشریت در بغداد به دار آویخته شد و جسدش را در روستایی به نام «عوجه» در تکریت به سران عشیرهٔ «بوناصر» تحویل دادند. اینجا را ببینید.

جامعه

با این که در تهران پیش دبستانی و دبستان ها تعطیل شدند و طرح زوج و فرد از درب منازل اجرا شد، اما ایستگاه های کیفیت هوای پایتخت نشان می دهند هوا از دیروز هم آلوده تر است. اینجا را ببینید.

ایران نوشت:از ساعت 9 شب دهم آبان ماه وقتی جسد زن 30 ساله‌ای در خانه‌اش واقع در خیابان ریحانی تهران پیدا شد تیمی از اداره 10 پلیس آگاهی تهران دیدند این زن خفه شده است. اینجا را ببینید.

بین الملل

یک دادگاه نظامی در روسیه در چارچوب بررسی پرونده تیمی از زنان داغستانی متهم به حمایت مالی از گروهک تروریستی داعش از طریق تولید صابون، دو دختر را به اتهام حمایت از تروریسم به زندان محکوم کرد. اینجا را ببینید.

یک ناو هواپیمابر آمریکایی نزدیک تنگه هرمز از نیروی دریایی ایران هشدار دریافت کرد. اینجا را ببینید.

ورزش

عکس های شخصی سوشا مکانی در تلگرام دست به دست می شود و او در عین استیصال چاره ای ندارد جز اینکه دست به دامن پلیس فتا شود. اینجا را ببینید.

آرش برهانی و مهرداد میناوند سه شنبه شب با هم کری خوانی زیادی کردند. اینجا را ببینید.

دانش

سحابی شکارچی که در فاصله‌ی ۱۶۰۰ سال نوری از ما قرار دارد، پر از ستون‌های گرد و غبار است. عکس روز ناسا به تصویری از این سحابی اختصاص پیدا کرده است. اینجا را ببینید.

شرکت «هوندا» بطور رسمی و برای نخستین بار، جت‌های سبک خود را که اخیرا در مقر شرکت هواپیمایی‌اش در کارولینای شمالی ساخته شده است، به بازار عرضه کرد. اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

همیشه شایعاتی وجود دارد که در شبکه‌های اجتماعی از جمله فیس‌بوک پخش می‌شوند. اینجا را ببینید.

مطابق آمار جدید و البته غیررسمی بیش از 200 میلیون ابزار مختلف در سراسر جهان توسط کاربران به ویندوز 10 مجهز شده‌اند. اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

مدال طلای روسیه پس گرفته شد؛ بچه غول روسی دوپینگی از آب در آمد! اینجا را ببینید.

شغل پوتین در سوریه موضوع یک کاریکاتور شد. اینجا را ببینید.

چند رسانه ای

"هیلاری کلینتون" همسر رییس جمهور سابق آمریکا "بیل کلینتون" مدتی است به عنوان نامزد انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا مشغول رقابت است. اینجا را ببینید.

"الکس پتیفر" بازیگر و مدل 25 ساله بریتانیایی است که از سال 2005 وارد دنیای بازیگری شد. اینجا را ببینید.

محبوب ترین خبر

مجری برنامه نود از همه مردم و رسانه ها تشکر کرد. اینجا را ببینید. [span]- عکس های شخصی سوشا مکانی در تلگرام دست به دست می شود و او در عین استیصال چاره ای ندارد جز اینکه دست به دامن پلیس فتا شود.

[span] عکس های شخصی سوشا مکانی در تلگرام دست به دست می شود و او در عین استیصال چاره ای ندارد جز اینکه دست به دامن پلیس فتا شود. اینجا را ببینید.

[span] [span] پربحث ترین خبر

با این که در تهران پیش دبستانی و دبستان ها تعطیل شدند و طرح زوج و فرد از درب منازل اجرا شد، اما ایستگاه های کیفیت هوای پایتخت نشان می دهند هوا از دیروز هم آلوده تر است. اینجا را ببینید.

 

کد N1086726

وبگردی