آفتاب
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی:

حماسه نهم دی نشانگر بصیرت مردم در تمایز میان حق و باطل است

حماسه نهم دی نشانگر بصیرت مردم در تمایز میان حق و باطل است

اراک- وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حماسه ۹دی نشانگر بصیرت مردم در تمایز میان حق و باطل است و دشمن با این حماسه مردمی و بصیرت بار دیگر طعم شکست را چشید.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی عصر چهارشنبه در گردهمایی بصیرتی بسیجیان اراک اظهار داشت: در طول تاریخ همواره فتنه وجود داشته و گاهی تشخیص حق از باطل دشوار و نیازمند بصیرت است.

وی افزود: در فتنه ۸۸ مردم به خوبی علائم فتنه را شناسایی کردند و به موقع با لبیک به رهبر انقلاب، مقابل فتنه گران ایستادند و نقشه توطئه گران داخلی و خارجی را نقش بر آب کردند.

حسینی اظهار داشت: در فتنه ۸۸، فتنه گران اقدماتی انجام دادند که منافقین که دستشان به خون جوانان و مردان بزرگ نظام اسلامی آلوده است، جشن گرفتند و آمریکایی ها و صهیونیست ها برایشان هورا کشیدند و کف زدند و این حرکت بیگانگان کاملا مشخص کرد که چه نیتی پشت ماجرا نهفته بوده است.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: با پیام سازنده رهبر فرزانه و هوشیاری و بصیرت مردم ولایت مدار جز شرمندگی و از هم پاشیدگی طرح های دشمنان نظام اسلامی چیزی نصیبشان نشد.

حسینی خاطر نشان کرد: مردم با بصیرت خطر را درک کردند و مقابل هجمه های دشمن ایستادند و در نهایت دست دشمن خالی ماند و یک بار دیگر طعم شکست را چشیدند.

وی بیان داشت: فتنه ۸۸ به گفته رهبر معظم انقلاب خط قرمز همه است و وظیفه داریم فرهنگ بصیرت افزایی را در جامعه گسترش دهیم همانطور که بیداری اسلامی در منطقه گسترش یافته است.

حسینی افزود: ملتی که به رشد رسیده باشند به خوبی راه باطل را تشخیص می دهند که این رشد و شناخت مردم در برخورد با فتنه ۸۸ کاملا خود را نشان داد.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران از هر روشی استفاده می کنند زیرا هوشیاری مردم منطقه منافع آنان را به خطر انداخته است و عامل این بیداری را هم نظام جمهوری اسلامی ایران می دانند.

حسینی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی نظام مردم سالاری است و با تکیه بر رای مردم حرکت می کند و در ۹ دی ۸۸ رهبر با صلابت و پشتوانه مردم در مقابل زیاده خواهان ایستادند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: دشمن هرگز از توطئه دست بردار نیست و با شیوه های مختلف با نظام اسلامی مقابله می کند چون این نظام در ایران نگاه و اهداف بلندی دارد که با خواسته های دشمنان و استکبار جهانی سازگار نیست.

حسینی یادآور شد: دشمنان برای مقاصد شوم خود از گروه ها و افراد داخل کشور استفاده می کنند که اگر غفلت کنیم ضربه خواهیم خورد.

وی تاکید کرد: تنش ها و نزاع های داخلی مهلک تر از توطئه های دشمن است زیرا دشمنان عوامل و عناصری را تربیت می کنند تا بتوانند با موضوعات مختلف از طریق خودی ها در داخل کشور تنش ایجاد کنند تا به مقاصد شوم خود نزدیک شوند.

کد N1086585

وبگردی