آفتاب
حاج علی‎‎اکبری:

9 دی محصول بصیرت و فهم عمیق دینی ملت بود

9 دی محصول بصیرت و فهم عمیق دینی ملت بود

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به خسارات فتنه 88، جرائم عاملان آن را بزرگ و غیر قابل بخشش خواند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه یزد، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری امروز در مراسم بزرگداشت حماسه ماندگار و عاشورایی یوم الله نهم دی در محل سالن شهیدان پاکنژاد یزد با تاکید بر اهمیت زنده نگه داشتن روزهای بزرگ در کلام الله مجید، گفت: نهم دی ماه محصول بصیرت و فهم عمیق دینی و ولایت مداری و تعهد ملت به ولایت فقیه در مقابل یکی از پیچیده ترین توطئه‎‎ها علیه این مرز و بوم بود.

وی افزود: در اهمیت این حادثه این که هر چه از فتنه 88 می‎‎گذرد، بیشتر به پیچیدگی‎‎های این توطئه و بزرگی حماسه نهم دیماه آگاه می‎‎شویم.

حاج علی اکبری اظهار کرد: امروز مواجه دشمن در مقابل حماسه نهم دی به نوعی خاص در حال رخداد است به نحوی که جبهه کفر و نفاق تاکید بر کم رنگ جلوه دادن و فراموش شدن این واقعه بزرگ و بعضاً نیز تحریف آن دارد.

وی ادامه داد: اولین تحریف در مورد این حادثه بیان کردن آن به عنوان یک سوء تفاهم است در حالی که فتنه 88 یک برنامه‎‎ی دارای اتاق فکر و سناریوی کامل بود که به بهانه انتخابات و با ابزار افراد بی بصیرت اتفاق افتاد.

این مسئول از فتنه 88 به عنوان یک فتنه آمریکایی اسرائیلی یاد کرد و افزود: خوشبختانه نشانه و علائم و اسناد فراوانی در این رابطه وجود دارد و بسیاری از کشورهای دنیا با این فتنه‎‎ها تحت عنوان انقلاب‎‎های رنگی آشنایی دارند.

وی فتنه 88 را با هدف براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: متاسفانه جریان فتنه در جریان این حرکت خسارت‏‏های جبران ناپذیری بر انقلاب اسلامی وارد کردند.

وی با بیان این که امروز برخی افراد در تلاش برای تبرئه عاملان فتنه 88 هستند، تصریح کرد: ملت نباید خسارتهای سیاسی، اقتصادی، اخلاقی و حتی خسارات بین المللی این جریان را در هنگام طلوع انتخاباتی کشورمان که در آن مشارکت 40 میلیون ایرانی را شاهد بودیم، فراموش کنند.

حاج علی اکبری گفت: این فتنه باعث شد دشمنان منفعل جمهوری اسلامی امیدوار به نابودی نظام شوند و در این خصوص روحیه بگیرند و آنهایی که دچار تشتت شده بودند با دیگر علیه کشورمان متحد شوند.

وی همچنین ضربه زدن به امید مسلمان جهان نسبت به انقلاب اسلامی و ایجاد تردید در آنها را جنایتی بزرگ و نابخشودنی خواند.

به گفته رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد یکی از بزرگترین افتخارات کشورمان را ایجاد گلستانی از امنیت پایدار در میان آتش ناامنی منطقه عنوان کرد و گفت: فتنه گران امنیت کشورمان را که زاییده همت این مردم و مدیریت عالی مقام معظم رهبری بود تا لبه پرتگاه کشاندند.

وی با بیان این که بعضاً به شعور سیاسی افرادی که از سران فتنه حمایت می‎‎کنند، شک باید کرد، گفت: آیا عبور از قانون و ایجاد بدعت در قانون شکنی و زیر سوال بردن سلامت انتخاباتی در کشوری که در سه دهه گذشته براساس موازین قانونی عمل کرده است و چوب حراج زدن به آبروی نظام، جرم اندکی است که بتوان آن را بخشید.

حاج علی اکبری در ادامه یوم الله نهم دی را تجلی قدرت نرم جمهوری اسلامی در قالب ولایت فقیه خواند و نتیجه این حرکت مردمی را به نقل از یک نشریه آمریکایی چنین بیان کرد: "ما با یک ابر حریف به نام آیت الله خامنه‎‎ای روبرو هستیم که هم دست ما را می‎‎خواند و هم مردم به وی اعتماد دارند و با چنین حریفی، کار ما پیش نخواهد رفت."

وی مواجه شدن دشمن با ملتی بصیر و با وفا را دیگر پیام این حرکت بزرگ تاریخی ذکر کرد و گفت: البته به حمد الهی دشمنان ما نیز بسیار احمق هستند که از نشانه‏‏‌های آن عجول بودن در جریان فتنه بود که باعث شد ملت خیلی زودتر این حرکت را بشناسد.

این مسئول در پایان بار دیگر به اهمیت زنده نگاه داشتن حماسه نهم دی تاکید کرد و گفت: باید در این روز شکرگزار نعمت انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه، مدبر و هوشمند خود باشیم.

انتهای پیام

کد N1086386

وبگردی