آفتاب
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران:

انتخاب با بصیرت مشت محکمی بر دهان استکبار و فتنه گران است

انتخاب با بصیرت مشت محکمی بر دهان استکبار و فتنه گران است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران گفت: هر رأی که به داخل صندوق های رأی گیری انداخته شود، پشتوانه‌ای قوی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در مراسم بزرگداشت حماسه 9دی در سمنان که با حضور استاندار سمنان، نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس، ائمه جمعه، علما و روحانیون، مردم و مدیران استان برگزار شد، با تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: هر رأی پشتوانه ای قوی برای نظام است و انتخاب با بصیرت مشت محکمی بر دهان استکبار و فتنه گران است.

وی ادامه داد: در انتخابات سال 88 ملت ایران عظمت و شکوه خود را به رخ دنیا کشید و دشمنان انقلاب که چشم دیدن این عظمت را نداشتند به فکر توطئه افتادند.

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه مزدوران در فتنه 88 می خواستند در این مملکت انقلاب مخملی راه بیاندازند، گفت: آنها از مردم و عاشورا و فرهنگ انقلاب غافل شدند و گمان کردند بامزدوری کردن برای امریکا و اسراییل و با استفاده از دلارهای اهدایی و ظرفیت رسانه های بیگانه می توانند به جنگ انقلاب بیایند.

محمودی با اشاره به برخی جنایتهای فتنه گران 88 تصریح کرد:ملت ایران با بیش از 200 هزار شهید و 17هزار شهید ترور با تمام قدرت در برابر مزدوران می ایستد.

وی افزود: 9دی فقط بزرگداشت 9دی 88 نیست، بلکه فرصتی برای شناخت فتنه گران جدید است و تا زمانی که مردم بر اصول و اعتقادات دینی خود پافشاری کنند و با گفتن مرگ بر آمریکا و اسراییل دست رد بر سینه استکبار بزنند فتنه گران راه به جایی نخواهند برد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران با اشاره به اقدامات فتنه گران در زمان پیامبر (ص) گفت: آنها بعد از پیغمبری که 23 سال خون دل خورد 25 سال علی(ع) را خانه نشین، زهرا(س) را شهید وحسین بن علی (ع) رابه قربانگاه فرستادند.

امام جمعه موقت ورامین بابیان اینکه عصر بعثت باید به عصر حضور امام زمان منتهی و پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی اش برسد گفت: دنیای امروز تشنه عدالت است و ظلم و ستم در آن بیداد می کند و ستمگران به اسم حقوق بشر و سازمانهای جهانی بشر را له می کنند و بر مسلمانان است که با روشنگری ذهن های جهان عرب و اسلام را بیدار کنند.

وی خاطر نشان کرد: تنها مسیر رسیدن به امام زمان(عج) ،حرکت زیر پرچم ولایت فقیه است.

انتهای پیام

کد N1086284

وبگردی