آفتاب
بادامچیان:

ملت ایران با وحدت، نقشه‌های استکبار را خنثی می‌کند

ملت ایران با وحدت، نقشه‌های استکبار را خنثی می‌کند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر این که رای دهندگان باید نهایت دقت را در انتخابات انجام دهند، گفت: غرب و دولت‌های استکباری به دنبال این هستند تا افراد نفوذی خود را وارد مجلس خبرگان کنند، اما ما ملت ایران باید با وحدت تمام، نقشه‌های غرب و استکبار را خنثی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، دکتر اسدالله بادامچیان در آیین بزرگداشت نهم دی ماه، روز بصیرت که با حضور آیت‌الله موسوی‌جزایری، نماینده ولی فقیه در استان در مسجد اعظم اهواز برگزار شد، با تبریک میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و با گرامیداست حماسه نهم دی ماه عنوان کرد: خدای تبارک و تعالی می‌فرماید "پیامبر(ص) را برای رسالت بشر فرستادم"؛ بنابراین این رسالت را خدا به پیامبر (ص) داده است و او را فرستاده تا بشر را هدایت کند.

وی ادامه داد: هدایت پیامبر(ص) به گونه‌ای است که وجدان‌های بیدار، انتخاب آزادانه و آگاهانه انجام می‌دهند؛ چرا که این هدایت برای دین برحقی است که بر محور حق می‌گردد و حق نیز از بین رفتنی نیست.

بادامچیان تاکید کرد: این حق و هدایت به گونه‌ای است که انسان به رستگاری برسد، ایرانیان نیز اسلام را پذیرفته‌اند و ایران به قطب عالم اسلام تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: غرب در دوران رنسانس، دوران جدیدی ایجاد کرد که به صورت استعمار در دنیا پدید آمد. آن‌ها به کشورهای اسلامی حمله کردند و به دنبال نظامی جهانی گشتند. آن‌ها وقتی دیدند مسیحیت نمی‌تواند آن‌ها را به این هدف برساند، یک نظام لیبرال دموکراسی سرمایه‌داری به راه انداختند که این نظام در دنیا موجب تبعیض شد و جامعه را به دو گروه ثروتمند و فقیر تقسیم کرد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام(ره) درخشید گفت: از سال 1341 که امام(ره) وارد عرصه شد، بسیاری در باورشان نمی‌گنجید که این انقلاب بتواند در دنیا تحول ایجاد کند.

وی افزود: این انقلاب، انقلاب شخص امام(ره) نبود و امروز پس از 37 سال در سراسر کشور و دنیا، نظام جمهوری اسلامی ولایی، یک قدرت عظیم جهانی محسوب می‌شود که این اقتدار را اسلام به ملت ایران بخشیده است.

بادامچیان خاطرنشان کرد: اگر چه مشکلات بسیاری در داخل کشور به لحاظ اقتصادی وجود دارد اما با این حال، نظام جمهوری اسلامی ایران، یک دلار بدهی عقب افتاده ندارد و این‌ها به برکت انقلاب و رهبری است. این برکت باعث شده است که پایه اقتصادی با وجود همه تحریم‌ها، همچنان محکم باشد.

وی تصریح کرد: ما ایرانیان باید دنباله‌روی راه پیامبر اکرم(ص) باشیم و درگیر جناح‌بندی‌ها نشویم. اگر چه استکبار و شیاطین در مقابل ما خواهند ایستاد ولی نباید تسلیم آن‌ها شد.

بادامچیان اضافه کرد: حتی برخی از افراد وابسته به استکبار در لباس انقلاب ظاهر خواهند شد که باید باهوش بود و عرصه را برای آن‌ها تنگ کرد تا استکبار نتواند پیروز شود.

وی اظهار کرد: شیاطین حق دارند از اسلام بترسند؛ چرا که با وجود اسلام همه چیزشان از بین می‌رود. باید با بصیرت و هوشیاری در مقابل شیاطین و استکبار ایستاد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ادامه با اشاره به حماسه 9 دی 88 گفت: در این روز، ملت فتنه گران را با شکست مواجه کرد که در این بین، درایت رهبر معظم انقلاب نیز ستودنی بود. در این فتنه، کسانی از همین نظام عامل آمریکا شدند و بعد از آن نیز جبران نکردند. حال باید دید این افراد چه سرنوشتی پیدا کردند؟

وی در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: ما ملت ایران باید با وحدت تمام، نقشه‌های غرب و استکبار را خنثی کنیم ؛ چرا که آن‌ها به دنبال این هستند که در مجلس خبرگان نفوذی بفرستند. بنابراین ما با عنوان رای دهنده باید در رای دادن دقت کنیم زیرا این انتخابات براساس رای ما است و باید مراقب بود تا انتخابی درست انجام دهیم تا دل رهبرمان نیز در روز هشتم اسفندماه شاد شود و انتخاباتی امام زمان پسند انجام دهیم.

انتهای پیام

کد N1086120

وبگردی