آفتاب
حجت‌الاسلام شیرازی:

۹ دی نتیجه ایستادگی ملت ایران در مقابل یک جنگ عظیم ۲۰ ساله بود

۹ دی نتیجه ایستادگی ملت ایران در مقابل یک جنگ عظیم ۲۰ ساله بود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه با بیان اینکه مدیریت هوشمندانه رهبری بساط دشمن را برهم‌ ریخت، گفت: ۹ دی نتیجه ایستادگی ملت ایران در مقابل یک جنگ عظیم ۲۰ ساله بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سپاه نیوز، حجت‌الاسلام علی شیرازی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه در «همایش ۹ دی» اظهار داشت: پررنگ شدن اسلام، دین، دشمن‌شناسی و ولایتمداری و روحیه شهادت‌طلبی در جامعه از اثرات فرهنگی عاشورا است.

حجت‌الاسلام شیرازی با بیان اینکه در سال ۶۸ دشمن با برنامه‌ریزی ۳۰ ساله خود، فتنه ۷۸ و فتنه ۸۸ را پیاده کرد، اظهار داشت: دشمن به دنبال فتنه‌ای جدید در سال‌های آینده است؛ چراکه دشمن دست از فتنه‌گری خود برنمی‌دارد.

وی افزود: دشمنان وقتی فهمیدند با جنگ سخت و کودتا توانایی نابودی جمهوری اسلامی ایران را ندارند در اجلاس اورشلیم، به دستور تئوری‌پرداز آمریکایی، از بین بردن فرهنگ عاشورا، فرهنگ مهدویت و مهم‌تر از آن اصل ولایت‌فقیه را سه عامل برای مقابله با نظام اسلامی در دستور کار خود قرار دادند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: خون شهدا انقلاب اسلامی را بارور کرد و درخت تنومندی به نام نظام جمهوری اسلامی ایجاد کرد؛ که توانایی دارد نه‌تنها در سرنوشت جهان اسلام اثرگذار باشد، بلکه این توانایی را دارد که بر سرنوشت استکبار و قدرت رژیم صهیونیستی نیز اثرگذار باشد.

وی تصریح کرد: امروز عده‌ای از روی غفلت و برخی‌ها نیز از روی جهل و بعضی‌ها از روی عناد و تعمّد می‌خواهند انقلاب را بشکنند؛ لذا مواظب نفوذ دشمن باشید و به سخنان رهبری توجه کنید.

حجت‌الاسلام شیرازی با تأکید بر اینکه در فتنه ۸۸ بحث بر سر بود و نبود انقلاب بود، افزود: مدیریت هوشمندانه رهبری بساط دشمن را برهم‌ ریخت و ۹ دی نتیجه ایستادگی ملت ایران در مقابل یک جنگ عظیم ۲۰ ساله‌ای بود که دشمن با زمینه‌سازی و تهاجم فرهنگی می‌خواست نظام را متلاشی کند و ولایت‌فقیه را درهم بشکند و ملت ایران با بصیرت، هوشمندی، دشمن‌شناسی و حرکت به‌موقع وارد عرصه شد و بساط دشمن را به هم ریخت.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: دشمنان داخلی و خارجی بدانند رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار سقوط خواهند کرد؛ اما ملت و نظام ایران باقی است؛ چون حسین(ع) و عاشورا زنده است و ملت ایران نیز ملتی حسینی است و روحیه شهادت‌طلبی دارد.

 

کد N1085955

وبگردی