آفتاب
اختتامیه کنفرانس وحدت اسلامی

آیت‌الله سبحانی: کنفرانس وحدت پیشنهادات عملی برای حل مشکلات مسلمانان ارائه بدهد

آیت‌الله سبحانی: کنفرانس وحدت پیشنهادات عملی برای حل مشکلات مسلمانان ارائه بدهد

پیام آیت‌الله جعفر سبحانی به بیست‌ونهمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در مراسم اختتامیه این کنفرانس قرائت شد.

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پیام این مرجع تقلید آمده است:

شرکت کنندگان در اجلاس وحدت لازم است که همواره به مساله وحدت بیاندیشند. این گردهمایی و کنفرانس به مناسبت میلاد نور، پیامبر اکرم (ص) و فرزند ایشان امام جعفر صادق(ع) است که من میلاد این دو را تبریک می‌گویم و امیدوارم که شرکت کنندگان در این اجلاس همواره موفق باشند و خداوند یار و یاور آن‌ها باشد.

آیت‌الله سبحانی در این پیام با اشاره به آیه‌ای از سوره فتح که رمز پیروزی مسلمانان را در وحدت دانسته است، تاکید کرد که ما با استناد به این آیه می‌توانیم بسیاری از مسایل خود را حل کنیم. شرایط جهان اسلام می‌طلبد که چنین اجلاس‌هایی برگزار شود تا به اوضاع نابسامان مسلمانان توجه شود. اجلاس باید ابتکار عمل و پیشنهادهای عملی برای حل مشکلات مسلمانان ارائه بدهد. یک گروهی که هیچ ربطی به مسلمانان ندارند تحت عنوان اسلام به جنایت و کشتار مسلمانان دست می‌زنند آن هم از طریق حملات وحشیانه که به زنان و کودکان دارند و سرزمین‌های اسلامی را به خاک و خون کشیده‌اند. باید در این اجلاس نشان بدهیم که آن‌ها هیچ ربطی به اسلام ندارند و ما باید همواره در کنار قرآن باشیم و حقیقت اسلام را به جهانیان بگوییم.

در پایان موفقیت را برای این اجلاس می‌خواهم و امیدواریم بتوانیم نتایج ارزشمندی از این اجلاس دریافت کنیم و همگی به سلامت به کشورهای خود برگردند.

انتهای پیام

کد N1085248

وبگردی